Die van mij van Immers van de foto hierboven hebben ook geen stekkers.
Als de andere binnen zijn zal ik ze eens naast elkaar laten branden.
DIY: Angel Eyes Upgraden (nu ook in WIT)
- ScaVoDa
- One wheel wonder
Bericht
Mmm, mooie LED ringen op de eerste pagina.
Blijven deze toevallig ook zacht branden, als je het contact en verlichting uitstaat ?
Ik heb namelijk de originele LEDjes vervangen voor gewone bolletjes, omdat deze blijven branden.
Is dit een bekend probleem? En is het met deze LED ringen te ondervangen?
Blijven deze toevallig ook zacht branden, als je het contact en verlichting uitstaat ?
Ik heb namelijk de originele LEDjes vervangen voor gewone bolletjes, omdat deze blijven branden.
Is dit een bekend probleem? En is het met deze LED ringen te ondervangen?
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Mail van 10 febr.
Hallo
Slecht bericht, we hadden de ringen bij een andere fabriek laten maken, en zijn gisteren binnen gekomen
Nou wij zijn niet blij !
De ringen zijn er hoop van waar niet alle led’s branden en er zit veel kleur verschil in
Dus wij sturen deze terug en gaan wel op zoek naar een andere fabriek
Intussen cancelen we de order en geven we je je geld terug, want dit kan zo niet
Onze excuses hiervoor, maar we blijven ons best doen om goede ringen te krijgen en niet van die slechte
Dus wil je even je bankrekening info geven zodat we het geld terug kunnen storten?
Nogmaals sorry
Mail van 12 febr.
Hallo
Ja eind februari hoop ik ze weeeer te hebben J
De fabrike is nu dicht en wij ook tot 22 februari, maar ze zouden gisteren nog met spoed voor ons nieuwe maken
Omdat deze dus niet goed waren, maar ze kunne ze pas versturen na de 22e dus dag of 7 later zullen wij ze hebben
Verdoire ik baal hier zo ontzettend van brrr maar ja helaas
Tot over een a 2 weken dan .
Met vriendelijke groet,
Hallo
Slecht bericht, we hadden de ringen bij een andere fabriek laten maken, en zijn gisteren binnen gekomen
Nou wij zijn niet blij !
De ringen zijn er hoop van waar niet alle led’s branden en er zit veel kleur verschil in
Dus wij sturen deze terug en gaan wel op zoek naar een andere fabriek
Intussen cancelen we de order en geven we je je geld terug, want dit kan zo niet
Onze excuses hiervoor, maar we blijven ons best doen om goede ringen te krijgen en niet van die slechte
Dus wil je even je bankrekening info geven zodat we het geld terug kunnen storten?
Nogmaals sorry
Mail van 12 febr.
Hallo
Ja eind februari hoop ik ze weeeer te hebben J
De fabrike is nu dicht en wij ook tot 22 februari, maar ze zouden gisteren nog met spoed voor ons nieuwe maken
Omdat deze dus niet goed waren, maar ze kunne ze pas versturen na de 22e dus dag of 7 later zullen wij ze hebben
Verdoire ik baal hier zo ontzettend van brrr maar ja helaas
Tot over een a 2 weken dan .
Met vriendelijke groet,
Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors