Haha, ja zo vaak hoef ik mijn broer ook weer niet te zienBlont-007 schreef:Gisteren pas?????

Haha, ja zo vaak hoef ik mijn broer ook weer niet te zienBlont-007 schreef:Gisteren pas?????
Ok dan ga ik dat ook proberen! Dankje!Hans J schreef:Op aanradan van Berthil heb ik de stroom van de sigaretten aansteker. Dan gaat de stroom eraf als je je contact afzet. (Redelijk eenvoudig bij te komen en dan via de downtube onzichtbaar naar boven.
Toch maar eens aanschaffen, of beter gezegd mijn pa, want anders ben ik 'm zo weer kwijt!Berthil schreef: Heb je een dremel? Scheelt ontzettend veel werk als je ergens iets moet uitslijpen of afvijlen
Sjonge, er zit toch een zekering tussen! En ook een schakelaar die alles onderbreekt! Wat dacht je van je binnenverlichting, alarm, radio, kunnen allemaal aan zonder contact om te draaien!Mini Poeper schreef:Ik zou ze wel op de sigaretten aansteker doen, gaat stroom er iig af als je contact afzet. Als je dat niet doet... parkeer de auto dan maar voortaan op straat ipv op het erf.
Scherp opgemerkt Henkie!!henkietenk schreef:Sjonge, er zit toch een zekering tussen! En ook een schakelaar die alles onderbreekt! Wat dacht je van je binnenverlichting, alarm, radio, kunnen allemaal aan zonder contact om te draaien!Mini Poeper schreef:Ik zou ze wel op de sigaretten aansteker doen, gaat stroom er iig af als je contact afzet. Als je dat niet doet... parkeer de auto dan maar voortaan op straat ipv op het erf.
Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors