
een mal gemaakt van multiplex 10 mm
om er voor te zorgen dat de losse onderdelen weer op de zelfde plek komen

hier zijn de steunen geplaatst om de demper op zijn plek te houden
bij de groene pijl onder de demper nog een strook geplaatst tegen het kantelen van de demper

de verbindings strip tussen de twee uitlaat pijpen vast gemaakt met een schroef
op de steun van de mal

hier zijn de steunen van de midden pijp geplaats

onder de ophanging van de midden pijp zijn twee blokken geplaats met aan iedere kant twee schroeven waar de ophanging tussen zit (op de foto zitten er nog maar twee schroeven)

twee steunen om de midden pijp

de demper met de twee uitlaat pijpen
bij de overgang van de pijp van dik naar dun door zagen (± 3cm van de demper)

de midden pijp ±10 cm van af de bocht door gezaagd

van de demper die niet meer nodig is zaag je het stuk af dat naar de midden pijp liep
die ga je weer gebruiken voor de pijp en de pot aan elkaar te maken

dit is het stuk wat je weer nodig heb

het stuk pijp moet nog wel opmaat gemaakt worden
zorg hier wel bij dat de demper en de midden pijp in de mal zitten

de onderdelen elect. aan elkaar gelast


hij zit nu onder onze mini one R50 uit maart 2004 pre-facelift (zonder midden demper)
is geplaatst zonder warmteschild de warmte in de koffer bak valt mee
maar kijk het eerst even aan kan het altijd nog plaatsen
het geluid is super binnen in de auto een licht gebrom buiten de auto een geluid wat bij de auto past