22 april 2007: MINI's voor KIKA
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed initiatief!
Zet mij er ook maar bij. En ik wil ook wel sponsoren hoor, als iemand me kan laten weten wat de voorwaarden zijn en wat er evt tegenover staat.
Zet mij er ook maar bij. En ik wil ook wel sponsoren hoor, als iemand me kan laten weten wat de voorwaarden zijn en wat er evt tegenover staat.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Helenk
- Be Mini
Bericht
We gaan mee , tenzij de boot dat weekeinde in het water moet . (grote kans).
Daarnaast sponsoren we wel, zie aanmeld formulier.

Daarnaast sponsoren we wel, zie aanmeld formulier.

groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had al mail gestuurd, maar helaas. Zie onderstaande quote uit de mail:
Klopt!!! Vlak bij mijS-Special schreef:Overigens Inge komt volgens mij uit Barendrecht !!!!!!

Ach ja, niet geschoten is altijd mis, toch...voor wat betreft je verzoek aan Inge de Bruijn moet ik je teleurstellen. We hebben met haar de afspraak doorgaans alleen een beroep op haar te doen als het gaat om onze radio- en/of tv-commercials en interviews in de media. Daarbij is voor haar de termijn nog te ver weg...

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo dat is geweldig allemaal wat ik hier lees.
Met Inge de Bruijn zijn en blijven we nog bezig
i.s.m. KIKA.
Helenk, heel erg bedankt. We zullen je nog even terugmailen over je sponsoring.
Des, ook jij krijgt nog even een berichtje terug.
Menno S-special, Des en Helenk, we zetten je op de lijst!
Dat jaar al 50 aanmeldingen ontvangen van mini-rijders in Nederland.
Allemaal heel hartelijk dank!!!!
Met Inge de Bruijn zijn en blijven we nog bezig

Helenk, heel erg bedankt. We zullen je nog even terugmailen over je sponsoring.
Des, ook jij krijgt nog even een berichtje terug.
Menno S-special, Des en Helenk, we zetten je op de lijst!

Dat jaar al 50 aanmeldingen ontvangen van mini-rijders in Nederland.
Allemaal heel hartelijk dank!!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Is wel jammer dat ze niet bij het evenement aanwezig is !!!!!!!
Kan het misschien wel via een vriend van mij proberen hij is eigenaar van de DA bij jullie in Barendrecht en hij kent haar redelijk goed !!!!!!
LUV2XLR8 schreef:Klopt!!! Vlak bij mijS-Special schreef:Overigens Inge komt volgens mij uit Barendrecht !!!!!!![]()
Ach ja, niet geschoten is altijd mis, toch...voor wat betreft je verzoek aan Inge de Bruijn moet ik je teleurstellen. We hebben met haar de afspraak doorgaans alleen een beroep op haar te doen als het gaat om onze radio- en/of tv-commercials en interviews in de media. Daarbij is voor haar de termijn nog te ver weg...
Is wel jammer dat ze niet bij het evenement aanwezig is !!!!!!!
Kan het misschien wel via een vriend van mij proberen hij is eigenaar van de DA bij jullie in Barendrecht en hij kent haar redelijk goed !!!!!!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ S-special en LUV2XLR8:
KIKA heeft laten weten het er met Inge de Bruijn over te hebben wanneer er voldoende media-aandacht aanwezig is en de dag zelf dichterbij komt. Verder zijn al jullie ingangen/kruiwagens welkom.
Het zou wel erg leuk zijn om nog meer aandacht te hebben voor dit evenement. Media etc. zullen begin 2007 (en dan maandelijks) worden aangeschreven.
2007 wordt het jaar voor KIKA
KIKA heeft laten weten het er met Inge de Bruijn over te hebben wanneer er voldoende media-aandacht aanwezig is en de dag zelf dichterbij komt. Verder zijn al jullie ingangen/kruiwagens welkom.
Het zou wel erg leuk zijn om nog meer aandacht te hebben voor dit evenement. Media etc. zullen begin 2007 (en dan maandelijks) worden aangeschreven.
2007 wordt het jaar voor KIKA
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Des: Het contact met MINI Nederland over dit onderwerp is maanden geleden gelegd. Zij doen die dag ook wat 
En over publiciteit vanuit MINI Nederland; meer info daarover begin 2007.
Bedankt voor het meedenken

En over publiciteit vanuit MINI Nederland; meer info daarover begin 2007.
Bedankt voor het meedenken

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Dit word echt een dag om nooit te vergeten.
Mag je trouwens een collectebus of een of ander potje zo op de toonbank zetten voor inzameling. Anders vraag ik of mijn zus dit wil doen. Ze heeft een kinderschoenen winkel, dus genoeg ouders die misschien een steentje bij willen dragen
Mag je trouwens een collectebus of een of ander potje zo op de toonbank zetten voor inzameling. Anders vraag ik of mijn zus dit wil doen. Ze heeft een kinderschoenen winkel, dus genoeg ouders die misschien een steentje bij willen dragen

R56 Still fun but easier to live with
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Coen: alle initiatieven zijn welkom. Kika heeft ons laten weten dat wij op de dag zelf machtigingskaarten mogen uitdelen aan belangstellenden.
Het idee wat jij oppert is natuurlijk helemaal geweldig. De mensen die op eigen initiatief geld ophalen voor KIKA (bijv. bij werkgevers of familie) krijgen hiervan na MINI's voor KIKA een persoonlijke brief van KIKA waarin de storting wordt bevestigd.
Dit geldt dus ook voor de opbrengsten die 22 april 2007 opgehaald gaan worden!
Het idee wat jij oppert is natuurlijk helemaal geweldig. De mensen die op eigen initiatief geld ophalen voor KIKA (bijv. bij werkgevers of familie) krijgen hiervan na MINI's voor KIKA een persoonlijke brief van KIKA waarin de storting wordt bevestigd.
Dit geldt dus ook voor de opbrengsten die 22 april 2007 opgehaald gaan worden!