Wahahha! Helemaal mooi
Normaliter hou ik helemaal niet van stickers van clubs enzo, maar voor een goed doel doe ik het graag!!
iDD
Mini's voor KIKA promotie-sticker
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
super..
als het goed is is zaterdag mn classic klaar
kan ik zondag avond na dat dinky-toy de stickers bij ons heeft afgegooid ze plakken
als het goed is is zaterdag mn classic klaar
kan ik zondag avond na dat dinky-toy de stickers bij ons heeft afgegooid ze plakken
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
"Altijd goed om te zien dat auto clubs goede doelen steunen! Veel plezier!"Arjan schreef:@ CSLB: wat waren de reactie's bij het benzinestation en in H'sum?

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Valt wel lekker op ja.
Goed gedaan luitjes.
@Ida
Kaj houdt wel meer van alle puntjes op de I te zetten als jij
Solly, heb oog voor detail 

@Ida
Kaj houdt wel meer van alle puntjes op de I te zetten als jij

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

3 maal KiKa promotie-sticker. De enige foto die een béétje fatsoenlijk is geworden. Gister avond was niet mijn foto-schiet-avond...

3 maal KiKa promotie-sticker. De enige foto die een béétje fatsoenlijk is geworden. Gister avond was niet mijn foto-schiet-avond...

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, mooie Pepper White deur.... de rest van de MINI lijkt wel grijs!Arjan schreef:uuuuh.........sorry! de rest van de MINI moeten we nog wassen
![]()

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Kom je in Amersfoort aan, JA HOOR staat er weer een R56 op de oprit!

Eerst beetje bijgekletst met Kaj en Arjan en voor de KIKA rit het e.e.a. op een rijtje gezet. Toen Chefkok Sleefje er 'ein-de-lijk' was rook het onmiddelijk lekker in de keuken en hebben we heerlijke zalm gegeten. Lekker gekookt!! Nog meer besproken en: 1-2-3 STIKKEREN!!

Eerst de mijne erop gekwakt. Net niet helemaal recht en niet helemaal volgens de gebruiksvoorschriften, maar hij zit goed!

Daarna was uiteraard de peppergrey van Sleefje aan de beurt. Arjan was al aardig aan het poetsen om de deur bestickerbaar te krijgen.

Toen alle stickers geplakt waren nog even een plekkie voor een korte fotoshoot gezocht. Eerst een mooie paal gefotografeerd.... Toen een mooi plekkie zonder paal gevonden!

En dan als laatste natuurlijk nog Ar-Jan Papparazzi

Al met al een mooi avondje!
iDD...... Tijd voor een statief zodat ik wat stabielere foto's kan nemen met langere exposure

Eerst beetje bijgekletst met Kaj en Arjan en voor de KIKA rit het e.e.a. op een rijtje gezet. Toen Chefkok Sleefje er 'ein-de-lijk' was rook het onmiddelijk lekker in de keuken en hebben we heerlijke zalm gegeten. Lekker gekookt!! Nog meer besproken en: 1-2-3 STIKKEREN!!

Eerst de mijne erop gekwakt. Net niet helemaal recht en niet helemaal volgens de gebruiksvoorschriften, maar hij zit goed!

Daarna was uiteraard de peppergrey van Sleefje aan de beurt. Arjan was al aardig aan het poetsen om de deur bestickerbaar te krijgen.

Toen alle stickers geplakt waren nog even een plekkie voor een korte fotoshoot gezocht. Eerst een mooie paal gefotografeerd.... Toen een mooi plekkie zonder paal gevonden!

En dan als laatste natuurlijk nog Ar-Jan Papparazzi

Al met al een mooi avondje!
iDD...... Tijd voor een statief zodat ik wat stabielere foto's kan nemen met langere exposure
Onze sponsors