Vroeger moest ik het doen voor 1gld per km. Dus makkelijk..0,50ct per km is best. Go Arjan
Inschrijving MINI's voor KIKA gesloten (act. 187 deelnemers)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
WoopsieRobert schreef:Pagina 1, post nr 1 van dit topic....CooperS-lightningblue schreef:Wowie, dat klimt aardig snel zeg! Is er ergens een link naar de deelnemerslijst?

- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag de route gereden en die is goed te doen 
Geheel drempelloos is niet meer mogelijk helaas maar met een beetje beleid gaat het wel goedkomen
Die 71 aanmeldingen daar wordt je wel blij van hoor
cool!
Geheel drempelloos is niet meer mogelijk helaas maar met een beetje beleid gaat het wel goedkomen
Die 71 aanmeldingen daar wordt je wel blij van hoor
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaat lekker Arjan! Nog maar een paar en we hebben nog een ruime maand!
Die 100 gaat in mijn ogen wel goed komen!
Als ik een fly-ertje van de club bij iemand zijn/haar MINI achterlaat zet ik er ook altijd achterop dat er de 22ste een rit voor het goede doel is!
Trouwens over fly-ertjes gesproken, die van mij zijn op 6 na, helemaal OP... 
Als ik een fly-ertje van de club bij iemand zijn/haar MINI achterlaat zet ik er ook altijd achterop dat er de 22ste een rit voor het goede doel is!

- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
72!!!!
Het gaat lekker hard momenteel
En dat is een goed idee om dat achterop die flyertjes te zetten. Die "Parkeer je MINI" flyertjes kan je dinsdag wel meenemen. Hier liggen er nog wel een paar (al zijn ze bijna op en kunnen we beginnen aan nieuwe met daarop ook de R56)
Het gaat lekker hard momenteel
En dat is een goed idee om dat achterop die flyertjes te zetten. Die "Parkeer je MINI" flyertjes kan je dinsdag wel meenemen. Hier liggen er nog wel een paar (al zijn ze bijna op en kunnen we beginnen aan nieuwe met daarop ook de R56)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nieuwe?? Mét een R56 erop?? Ben benieuwd! Nieuw design, indeling, ....., ....., enzvoorts?!
Is prima, neem ik er weer een paar mee!Arjan schreef:Die "Parkeer je MINI" flyertjes kan je dinsdag wel meenemen. Hier liggen er nog wel een paar (al zijn ze bijna op en kunnen we beginnen aan nieuwe met daarop ook de R56)
Nieuwe?? Mét een R56 erop?? Ben benieuwd! Nieuw design, indeling, ....., ....., enzvoorts?!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
oops. Nog niet officieel ingeschreven, snel doen dan maar.

-The MINI is simply too beautiful to be true-

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Top! dan zet ik jullie ook op de lijst als de inschrijving binnen is 
Onder ALLE deelnemers aan MINI's voor KIKA wordt geloot (op basis van kenteken) voor 5x 1 ronde meerijden met de M7racing Race MINI's op het circuit van Zandvoort op 19 augustus 2007.
Je maakt dus kans op een geweldige race-ervaring
Onder ALLE deelnemers aan MINI's voor KIKA wordt geloot (op basis van kenteken) voor 5x 1 ronde meerijden met de M7racing Race MINI's op het circuit van Zandvoort op 19 augustus 2007.
Je maakt dus kans op een geweldige race-ervaring
Onze sponsors