Jeroen en Ingeborg rijden ook graag mee, we hebben 1 mini.
Tot de 22e
22 april 2007: MINI's voor KIKA
- Simini
- One wheel wonder
Bericht
Ik doe ook mee. Zet mij maar in het rijtje. Ik ben samen met Clubman mede oprichter van Mini Club De Liemers. De meesten in onze club rijden met een classic mini. Ik ben tot nu toe de enige met een New Mini. Ik heb zelf ook een Classic Mini Van.
Waarom ik mee doe. Ik ben leerkracht en in mijn klas zit een jongetje die leukemie gehad heeft. Hij heeft nog steeds kuren en is er nog niet vanaf. Hij heeft in de kerstvakantie een terugval gekregen. Hij bleef koorts houden en dat ging niet over.
Gelukkig mag hij weer halve dagen naar school.
Ik doe ook gedeeltelijk voor hem mee!!
Waarom ik mee doe. Ik ben leerkracht en in mijn klas zit een jongetje die leukemie gehad heeft. Hij heeft nog steeds kuren en is er nog niet vanaf. Hij heeft in de kerstvakantie een terugval gekregen. Hij bleef koorts houden en dat ging niet over.
Gelukkig mag hij weer halve dagen naar school.
Ik doe ook gedeeltelijk voor hem mee!!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha Simini! welkom bij NewMINIclub.
Echt heel erg tof dat je meedoet! We gaan echt proberen heel veel geld binnen te halen voor KIKA want het verhaal wat je beschrijft is echt vreselijk. Hoe sneller er veel geld is, hoe beter!
Echt heel erg tof dat je meedoet! We gaan echt proberen heel veel geld binnen te halen voor KIKA want het verhaal wat je beschrijft is echt vreselijk. Hoe sneller er veel geld is, hoe beter!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja inderdaad een goede reden om mee te doen, nogmaals welkom en een goed initiatief van je om je aan te melden!