Sjoerd en ik hebben er toen ook niet al te lang over gedaan. Én zónder TomTom!turbootje schreef:Jan de Jong is wel helemaal aan de andere kant van A´foort toch?
@Arjan: redden we dat in 30 minuten vanaf Houten?

Sjoerd en ik hebben er toen ook niet al te lang over gedaan. Én zónder TomTom!turbootje schreef:Jan de Jong is wel helemaal aan de andere kant van A´foort toch?
Wel toen we R56 Cooper hadden!CooperS-lightningblue schreef:Sjoerd en ik hebben er toen ook niet al te lang over gedaan. Én zónder TomTom!turbootje schreef:Jan de Jong is wel helemaal aan de andere kant van A´foort toch?
Heel verdwaald!Mini Poeper schreef:Wel toen we R56 Cooper hadden!CooperS-lightningblue schreef:Sjoerd en ik hebben er toen ook niet al te lang over gedaan. Én zónder TomTom!turbootje schreef:Jan de Jong is wel helemaal aan de andere kant van A´foort toch?
@Arjan: redden we dat in 30 minuten vanaf Houten?![]()
We wilden wat landelijker gaan rijden en reden op die manier steeds verder van Amersfoort af met als gevolg dat we op een bepaald moment verdwaald waren.
Zei er iemand "een erg leuk bochtje"????!!!????Arjan schreef: een erg leuk bochtje
de benzine pomp na het knooppunt met de A59pje en daan schreef:hoihoi
ff terug tellen.
11uur in amersfoort
10:30 vertrekken in nieuwegein benzienepomp langs de A27
10uur vertrekken bij eerste benzine pomp op de A27 na knooppunt met de A59 (zal morgen even kijken weke dat is)
9:30 vertrekken bij renova in breda
9uur vertrekken in tilburg bij mc donalds industrieterein katsboghten.
mee eens of zijn de tijden te ruim of te krap,wel rekening mee houdend dat we een kruis snelheid van 100 á 110 km/uur rijden
Des, ja ik.Des schreef:Iemand uit amsterdam hier?
Onze sponsors