Mini's voor KIKA promotie-sticker
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan ze ook voor je meenemen Arjan, kom toch langs Breda maandag. Tenzij je het veel leuker vind om zelf een stukkie te kachelen?!Arjan schreef:Kom ik onze dinsdag ff oppikken

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
helaas kunnen we de 18de niet naar bergen komen ivm de doop van mn neefje..
mss zijn er mensen die smiddag's/s'avonds langs tilburg komen en de sticker's mee willen nemen
hoe zit het qua betalen en toe sturen enz enz..Blont-007 schreef:Als het goed is morgen klaar.
helaas kunnen we de 18de niet naar bergen komen ivm de doop van mn neefje..
mss zijn er mensen die smiddag's/s'avonds langs tilburg komen en de sticker's mee willen nemen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hoi Ida,
Zijn de stickers gelukt voor Karin en mij? Laat maar horen wat ze kosten. Ik betaal je zondag.
Wij hebben er zin, hopelijk net zo
als vandaag
gr. PC
Zijn de stickers gelukt voor Karin en mij? Laat maar horen wat ze kosten. Ik betaal je zondag.

Wij hebben er zin, hopelijk net zo

gr. PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Als je ze toch aan Kaj meegeeft of dat Arjan ze ophaalt, ik zie ze dinsdag bij Arjan thuis! Mag de mijne er ook wel bij.
iDD
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zal BlonT even bellen dat ik er zo aan kom om voor jou en Arjan stickers van KiKa mee te nemen!iDarkDesign schreef:Als je ze toch aan Kaj meegeeft of dat Arjan ze ophaalt, ik zie ze dinsdag bij Arjan thuis! Mag de mijne er ook wel bij.
iDD