jawadde zeg, wat een koei... Gril is gewoon gigantisch, zelfs als je een nijlpaard aanrijd dan gaat hij nog door de gril...
Lampen zijn ook raar Ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
Als het net zo'n dikke kar word als die concept dan gaat het goed komen. Neem aan dat de grille nog wel veranderd. Nu mag natuurlijk het eind resultaat niet zichtbaar zijn.
De nieuwe kleine grote SUV/Crossover van MINI die onthuld zal worden op de IAA in Frankfurt zal naar alle waarschijnlijkheid de naam Countryman op zijn/haar achterste geplakt krijgen. Sinds het moment dat MINI in oktober vorig jaar de Crossover Concept onthulde zijn er al een heleboel namen aan de auto gegeven.
We zagen onder andere Crossman, Crossover en Maxi. Maar uiteindelijk is toch gekozen voor Countryman. at is bekend omdat een nieuwsgierig persoon gezien heeft dat BMW deze naam heeft geregistreerd.
De basis van de Countryman is sterk verwant aan de BMW X1, maar onder de motorkap zullen we toch gewoon de vertrouwde MINI motoren vinden. In eerste instantie zal de Countryman met AWD op de markt komen en later zal een 2WD variant volgen. De productie van de Countryman zal overigens niet in Engeland plaatsvinden maar in Oostenrijk bij Magna Steyr. De achterklep zal trouwens gewoon omhoog openen en niet opzij zoals bij de concept.
Magna Steyer? Als ze er maar geen Opel onderdelen in gaan stoppen.............
We wachten af, maar het is meer een Maxi!
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Die intro werd afgelast om interne redenen, waarschijnlijk vanwege de link naar de nieuwe BMW X1, danwel omwille van verwachte problemen in de productieplanning.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Nog even wachten tot 2010. . . Ik kwam de volgende info tegen.
Hoewel sommige bronnen zeggen dat de nieuwe Mini Countryman / Crossover zijn officiële debuut zal maken in dit jaar Frankfurt Motor Show, BMW bevestigd het feit dat de nieuwe auto zal niet tot 2010 laten zien op zijn vroegst. It appears that the Frankfurt Show will only see the Mini Coupe and the Mini Roadster concepts. Het lijkt erop dat de Frankfurt Show alleen de Mini Coupe en de Roadster Mini concepten zien. “The Crossover launch has been pushed back as we wish to first explore differentiation within future Mini smaller models and get feedback.” said a BMW Mini spokesman. "De lancering Crossover is teruggedrongen als we willen eerst onderzoeken differentiatie binnen de toekomstige Mini kleinere modellen en feedback te krijgen." Zei een woordvoerder van BMW Mini. The launch is likely to be made at the Geneva Motor Show, in 2010. De lancering zal waarschijnlijk worden gemaakt op de Autosalon van Genève, in 2010.
Het is officieel bevestigd dat hij gepresenteerd wordt op het salon van geneve, ook dan zal de naam vrijgegeven worden... (het zou iets heel anders gaan worden als ik moet geloven wat ik in de wandelgangen gehoord heb...)
De officiele lancering zal plaatsvinden op zaterdag 18 september 2010!
Jurgen schreef:jawadde zeg, wat een koei... Gril is gewoon gigantisch, zelfs als je een nijlpaard aanrijd dan gaat hij nog door de gril...
Lampen zijn ook raar Ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
September 2010 komt ie ... hmmzz ben benieuwd maar zoals ie er nu uit ziet wordt het niet mijn ding. Ik ben met Jurgen eens! ... kan niet wennen aan die neus en de kleuren zijn te vaal grauw saai ... wee nie ... niks dus. Als ik zo de plaatjes zie zijn ze daar bij Mini ook nog niet uit over de neus. Geen neus is hetzelfde behalve dat ze allemaal lelijk zijn.