Interessant.....
R53 en R50 zijn ook te programmeren, ik vermoed dat de meeste opties ook daar mogelijk zijn...GreyCooperS schreef:Zijn er ook nog leuke updates voor de R53? of is die te primitief?![]()
Passagier ruit in 1 klik omhoog zou welkom zijn en comfort sluiting via de AB ook...uiteraard ook hier een vergoeding mogelijk!
Comfortsluiten met de ab zou moeten kunnen, die 1-klik-sluiten schijnt niet mogelijk om te programmeren.GreyCooperS schreef:Zijn er ook nog leuke updates voor de R53? of is die te primitief?![]()
Passagier ruit in 1 klik omhoog zou welkom zijn en comfort sluiting via de AB ook...uiteraard ook hier een vergoeding mogelijk!
Werkt perfect op een Macbook Pro, hebben we getestRobbee schreef:Ok, kabel is besteld.
Nu de software nog ...aan het downloaden.
Moet ik op mijn Macbook Pro toch nog windhoos gaan draaien
Als je de werking begrijpt kan er weinig misgaan.Aantje schreef:Valt niet mee zo te lezen, heb wel een idee om het 1 en ander beter te krijgen.
Wat gebeurt er trouwens als het mis gaat, of beter gezegt wat kan er misgaan?
Bootcamp of een virtual machine ?Indi schreef:Werkt perfect op een Macbook Pro, hebben we getestRobbee schreef:Ok, kabel is besteld.
Nu de software nog ...aan het downloaden.
Moet ik op mijn Macbook Pro toch nog windhoos gaan draaien![]()
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors