CheckSqueek schreef:Heb wel zin in een GB versie 3 maar heb niet de juiste contacten of prijzen. Dus voordat we tzt een nieuwe ronde starten even een kleine inventarisatie gemaakt.
- Squeek
- Boy1803
- Audissimo
- Dr love
- Wheeler
- Raymond?
PlayMini uitlaat
- MMJWORKS
- 4 op een rij!
Bericht
ff play mini
Zo .... eindelijk eronder. Zaterdag op tijd begonnen. Ging op zich vrij goed ik had alleen een rammelende "oude' uitlaat eronder. Moesten we eraf slijpen net achter de cat. (zie foto van afgeslepen bout). En aan linker pot hadden we een beugel ophangpunt welke afgebroken was. Rammel gevonden dus. Direct opgelost en vervangen door door nieuw bevestigingspunt te maken. Dit kostte dus extra tijd, maar ik ben blij dat we dit tegenkwamen. Hinderlijke rammel is nu dus opgelost. Werk ging goed. Ik heb wel gekozen om alle ophangrubbers te vervangen meteen door nieuwe en ook de pakking vervangen. Onderkant ziet er nu ook fraai uit
. Moesten ook nog een paar nieuwe bouten voor de alu beschermingsplaat doorboren van binnenuit in de accubak. Reden: 3 van die plastic moeren zagen bij start van de klus nog even kans ons dwars te zitten door met bout en al af te breken bij de eerste aanraking met de sleutel. Hebben we ook maar direct even goed opgelost (afslijpen, op dezelfde punten doorboren zinksprayen...en complete rvs bouten en moeren er op). O ook grappig: Auto hing op de brug en we zagen plots onder het genot van de koffie een enorme schroef in de rechter voorband...... meteen er maar afgehaald en laten dichten bij de bandenman op de hoek! Dus helemaal vlekkeloos ging het niet, maar ik ben er blij dat de onderkant nu wel meer dan goed is. Onderbouwen op zich ging lekker. Leuke klus. Nog wel een beetje zitten stoeien met het dichtkrijgen van de uitlaat... hij was namelijk niet direct na het aandraaien van de klemmen dicht.. uiteindelijk wel ....maar jongens.... wat een resultaat....geluid is prachtig. Niet te... maar mooi! Paar fotos voor de liefhebbers
:
Zo was het:

nu aan de slag:

en nu weer opbouwen:

wow... let even op de fraaie staat van de onderzijde van deze R53... plaatje toch?
errug blij mee!

Mooi he?:

Zo was het:

nu aan de slag:

en nu weer opbouwen:

wow... let even op de fraaie staat van de onderzijde van deze R53... plaatje toch?
errug blij mee!

Mooi he?:

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wacht maar over een kilometertje of 500 
ik ben nu al bijna 2000km verder en heb t idee dat die nog steeds van klank veranderd maar nu wel op zn mooist is.. mooiste geluid geeft die tussen 3 en 5duizend toeren!
veel plezier dr mee!

ik ben nu al bijna 2000km verder en heb t idee dat die nog steeds van klank veranderd maar nu wel op zn mooist is.. mooiste geluid geeft die tussen 3 en 5duizend toeren!
veel plezier dr mee!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors