Dit jaar ben ik 13 jaar lid van de NewMINIclub.
Nu leek het mij leuk om wat voor de clubleden te regelen.
Ik ben maanden bezig geweest met het zoeken naar iemand, die deurlampjes met ons clublogo kan maken.
Inmiddels heb ik een persoon gevonden en een sample ontvangen.
Persoon rekent 25 dollar (ongeveer € 22,60) per set. Dit is voor beide portieren.
Ik ben verplicht om minimaal 25 setjes per keer te bestellen. Maar dan krijg ik korting van 5%, dus 23,75 dollar (ongeveer € 21,50) per set.
Ik vraag wel € 25,- per set, want ik zal waarschijnlijk invoerrechten en btw moeten betalen aan de douane.
Prijs is exclusief verzendkosten, maar ik kan ze eventueel naar één persoon versturen, die ze dan naar bv. een Mac-meet meeneemt, dit scheelt weer in verzendkosten. Lampjes zijn namelijk net iets te groot voor briefpost en zal als pakketpost verstuurd moeten worden.
Belangstelling stuur mij een bericht via e-mail op [email protected] of via Messenger naar Charles Schubert
In de eerste reacties zal ik foto's posten van de deurlampjes, hoe te installeren en natuurlijk een voorbeeld genomen van mijn Paceman JCW.
Let op: de NewMiniClub kan in deze groupbuy niet verantwoordelijk gesteld worden voor enige gebreken aan de lampjes cq niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige schade aan uw MINI cq persoon door gebruik van deze lampjes.
Deurlampjes met NewMINIclub.nl logo
- ArCadE
- Nieuwsgierig
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Deurlampjes met NewMINIclub.nl logo
Volgens persoon voor elk model MINI. Anders ff naar jouw lampunit kijken. Moet er zoals plaatje uitzien
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Charles,
wat Joris zegt, echt een leuk initiatief en normalerwijze voor wat betreft de verlichting houd ik het persoonlijk altijd standaard maar deze wil ik wel voor in de R56 BRG. Ga daar volgende week het Wit naar Rood laten wrappen dus wil aan de R56 wat veranderen dus daar wil ik wel van die lampjes erin hebben. Ik stuur je zo een mail.
Mvg. Milco
wat Joris zegt, echt een leuk initiatief en normalerwijze voor wat betreft de verlichting houd ik het persoonlijk altijd standaard maar deze wil ik wel voor in de R56 BRG. Ga daar volgende week het Wit naar Rood laten wrappen dus wil aan de R56 wat veranderen dus daar wil ik wel van die lampjes erin hebben. Ik stuur je zo een mail.
Mvg. Milco
- FlyingJeroen
- Enthousiast
Bericht
Heb een mailtje gestuurd.
Mini Cooper SE Charged, Enigma Black, 17” Cosmos black 499, lots of goodies
- Vespaman
- Enthousiast
Bericht
Zit wel verschil in de lampjes tussen een R en een F serie. Dat gaat niet passen op elkaar. Hou hier dus wel rekening mee. (eigen ervaring met bestelling bij ALI express, waren dus alleen voor een R niet voor een F)
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze komen niet van AliExpress en volgens iemand op Facebook kon hij deurlampjes van een R op een F overzettenVespaman schreef:Zit wel verschil in de lampjes tussen een R en een F serie. Dat gaat niet passen op elkaar. Hou hier dus wel rekening mee. (eigen ervaring met bestelling bij ALI express, waren dus alleen voor een R niet voor een F)
- Vespaman
- Enthousiast
Bericht
Passend maken kan je misschien alles, maar of het dan nog netjes is.
De stekkers en de lampjes op zich zijn gewoon anders. Aliexpress heeft gewoon passende spullen met dezelfde maten stekkers etc als de originele, maar als je een ander type heb gaat het gewoon niet passen.nepnerd schreef: ↑21 nov 2019, 23:59Deze komen niet van AliExpress en volgens iemand op Facebook kon hij deurlampjes van een R op een F overzettenVespaman schreef:Zit wel verschil in de lampjes tussen een R en een F serie. Dat gaat niet passen op elkaar. Hou hier dus wel rekening mee. (eigen ervaring met bestelling bij ALI express, waren dus alleen voor een R niet voor een F)
Passend maken kan je misschien alles, maar of het dan nog netjes is.
- joke.breider
- Leerling Mini lid
Bericht
Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
Dit gaat niet op, ik heb ook lampjes besteld en ik heb de F en het past helemaal op de clubman. Dus een handige hobbyist krijgt het voor mekaar.Vespaman schreef:Zit wel verschil in de lampjes tussen een R en een F serie. Dat gaat niet passen op elkaar. Hou hier dus wel rekening mee. (eigen ervaring met bestelling bij ALI express, waren dus alleen voor een R niet voor een F)
Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Florian heeft ze bij mij gekocht. Hij heeft een R50.
Hij heeft gekeken of ie past op de F Cooper S van zijn pa en ze passen.
Hij heeft gekeken of ie past op de F Cooper S van zijn pa en ze passen.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
In de F serie zitten deurlampjes nog beter vast dan de R serie.
Ik heb vrijdag een F55 Clubman S gekocht en meteen de deurlampjes erin gezet.Vespaman schreef:Zit wel verschil in de lampjes tussen een R en een F serie. Dat gaat niet passen op elkaar. Hou hier dus wel rekening mee. (eigen ervaring met bestelling bij ALI express, waren dus alleen voor een R niet voor een F)
In de F serie zitten deurlampjes nog beter vast dan de R serie.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nogmaals onder de aandacht.
Past op alle modellen NewMini behalve de R58 Coupe en de R59 Roadster.
Een aantal clubleden hebben ze reeds geïnstalleerd.
Past op alle modellen NewMini behalve de R58 Coupe en de R59 Roadster.
Een aantal clubleden hebben ze reeds geïnstalleerd.
Onze sponsors