Thanks, en heb je nog een JCW auspuff gescoord?
Ossie
JCW Carbon Downtubes
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
hmmm de vrouw vindt het erg veel lawaai
Nog even kijken of de mechanische resonantie wat minder kamn.
Zelf vndt ik de JCW uitlaat wel lekker klinken.
Trouwens.. Je hebt steunen nodig van een Cooper S als je een JCW enkele pijp
monteerd op een cooper. Orginele achterdemper ophangrubbers zijn te lang.
Ossie.. pakket zit na 6!!!!! dagen bij tante post eindelijk in de afleverings route.
Ar.

Nog even kijken of de mechanische resonantie wat minder kamn.
Zelf vndt ik de JCW uitlaat wel lekker klinken.
Trouwens.. Je hebt steunen nodig van een Cooper S als je een JCW enkele pijp
monteerd op een cooper. Orginele achterdemper ophangrubbers zijn te lang.
Ossie.. pakket zit na 6!!!!! dagen bij tante post eindelijk in de afleverings route.
Ar.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Hij is binnen hoor, echt super geregeld! Morgen de tubes inbouwen, dit gaat er echt vet uit zien.
Balen dat ze hem te luid vindt, persoonlijk vind ik de sound heel subtiel niet te sjonnie achtig zeg maar.
Misschien is het gewoon wennen. De Mini klinkt er wel volwassen van...en hij is van rvs dus een rete lange levensduur.
Ossie

Balen dat ze hem te luid vindt, persoonlijk vind ik de sound heel subtiel niet te sjonnie achtig zeg maar.
Misschien is het gewoon wennen. De Mini klinkt er wel volwassen van...en hij is van rvs dus een rete lange levensduur.
Ossie

- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Ach.. het zal wel een beetje wenne zijn denk ik. ik vindt ook die slash-cut mooier staan. Morgen even llatste ophangrubber monteren en de nieuwe band erop zetten (Klappertje gehad gisteren bij 80 KM/H).
Voorlopig even uitgemod dit jaar behoudens de Boost RCD die eik van Sven heb overgenomen)

Voorlopig even uitgemod dit jaar behoudens de Boost RCD die eik van Sven heb overgenomen)

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Ja, grappig en het jaar duurt nog zo lang.
Heb ik weer, met het demonteren van mijn oude tubes moest ik mijn hele midden console losmaken. Zit er rondom de onderkant van de oude tubes een dikke fels, met geen mogelijkheid van bovenaf los te krijgen.
Dus moest het via de onderzijde eruit gehaald worden. Volgens mij is dit dus alleen bij de facelift modellen zo gemaakt.
Hoe dan ook de nieuwe tubes staan werkelijk prachtig icm het carbon dashboard.
Me is very happy!!

Heb ik weer, met het demonteren van mijn oude tubes moest ik mijn hele midden console losmaken. Zit er rondom de onderkant van de oude tubes een dikke fels, met geen mogelijkheid van bovenaf los te krijgen.
Dus moest het via de onderzijde eruit gehaald worden. Volgens mij is dit dus alleen bij de facelift modellen zo gemaakt.
Hoe dan ook de nieuwe tubes staan werkelijk prachtig icm het carbon dashboard.
Me is very happy!!

Onze sponsors