RVS achterstrut R50/53
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ahum...solly ... solly.... Marss heeft er net 2 meegenomen en vanavond komt Pointman de derde halen.
wel grote kans dat ik vanaf donderdag vrij ben en dus tijd heb om er weer 3 af te maken.......
I'll keep you posted !
Jordy schreef:Ziet et vanaf hier heel proff. uit!
Maar ik kan hem als goed is maandag wel ophalen bij station ehv, of ben je ze alle 3 al kwijt?
Gr
ahum...solly ... solly.... Marss heeft er net 2 meegenomen en vanavond komt Pointman de derde halen.
wel grote kans dat ik vanaf donderdag vrij ben en dus tijd heb om er weer 3 af te maken.......
I'll keep you posted !
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik hoor dan wel wanneer ie klaar is. Hoop volgende week, want heb 4 maart een trackday. Maar als andere eerst waren, dan zijn hun uiteraard eerst.
Top!Che schreef:Yep, plaatsje 12 is nog vrij en Coen heeft nog niet bevestigd.StefanCS schreef:Lees het nu pas. kan ik nog meedoen?

Ik hoor dan wel wanneer ie klaar is. Hoop volgende week, want heb 4 maart een trackday. Maar als andere eerst waren, dan zijn hun uiteraard eerst.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Coen hoeft er geen dus nog 1 plekje vrij !
Valt mischien wel wat te regelen, weet niet waar iedereen vandaan komt anders kun je wellicht voor meer mensen uit die regio een strut meenemen.StefanCS schreef:Top!Che schreef:Yep, plaatsje 12 is nog vrij en Coen heeft nog niet bevestigd.StefanCS schreef:Lees het nu pas. kan ik nog meedoen?![]()
Coen hoeft er geen dus nog 1 plekje vrij !
Onze sponsors