Ik heb vandaag een paar schroeven losgedraaid van de ophanging om eens te kijken hoe dat gaat. De bovenste en onderste 16 mm schroeven gaan eenvoudig los en kun je er zo uit halen. Blijven alleen nog de twee 16 mm schroeven rechts over (onder de benzine-ontluchting). Hier kan ik helaas niet bij door alle slangen van de waterkoeling die ik er heb lopen en het werd al donker. Van deze kan ik dus niet zien of je die er zo uit kunt halen zonder het blok op te lichten. Misschien dat Hans dat even na kan vragen bij Beek als zijn kit wordt gemonteerd? Het lijkt er op dat de bouten die los gaan alleen met de verbinding naar het achterste dempingspunt te maken hebben, het blokt blijft rusten op een groot blok rubber aan de linkerkant.
De prijs in Nederland om de kit opgestuurd te krijgen is trouwens 7,95 euro. Dat is inclusief 1,30 euro voor de verzekering.
Berthil is zal je de 2e dec de 15.00 of 20.00 € betalen bij M7.
Kan jij mij diezelfde dag eventueel mijn OMP (boven en onder) monteren ?
Ik hoor het wel van je.
Alvast bedankt
Ik heb bevestiging van Texas Speedwerks dat alle bouten losgedraaid kunnen worden zonder de motor te ondersteunen. Montage is dus vrij eenvoudig. Speedwerks heeft de steunen met opzet zo ontworpen dat dat niet nodig is volgens hun antwoord.