@Bas.. helemaal goed. En terecht... het geld kun je 1 keer uitgeven En heel erg bedankt voor je voorstel.. ben bang dat we er ook nog gebruik van gaan maken.
Hallo allemaal
Ik heb vandaag nog even geinformeerd, maar het is geen probleem. Als we op een sleuteldag gebruik willen maken van een brug om de playmini uitlaat te monteren kan ik voor een brug zorgen.(als we de brug voor iets anders nodig hebben kan dat natuurlijk ook )
Staan we lekker binnen met een koffie automaat en frisdranken automaat bij de hand (is helaas niet gratis koffie = € 0.20 en frisdrank is € 0,70)
In de garage waar de brug staat kunnen 2 auto's binnen staan om te sleutelen
Als je eventueel een foto wilt van de ruimte kan ik die ook wel maken voor je
Als je wilt kan ik eventueel wel voor broodjes zorgen.
De brug staat in Dordrecht , we zijn er met de zuid holland route nog langs gekomen.
Coen als je gebruik wilt maken van deze brug wil ik het wel graag op tijd weten zodat ik zeker weet dat de brug vrij is.
Ik ben wel van 8 juni t/m 23 juni op vakantie.
@Ijvert.. super bedankt voor je aanbod man. Ik denk dat men hier zeker gebruik van wilt maken. Ik zelf heb een brug op de zaak maar ik beloof dat ik zeker kom helpen als die van JULLIE allemaal erop moet..
Ik regel de groupbuy.. iemand anders mag de sleutel dag plannen van mij.. is dat een idee?