Mijn bestelling klopt!
Ik heb alleen even een vraag. Sid wil dus een volledige set van die 12LED en ook nog een set met mij delen of heeft hij toch liever zelf 1 set?!
Lastig allemaal zeg.
Groupbuy: LED' voor stadslichten+deurpanelen. BINNEN!!!!!!!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, oke dan heb ik het goed begrepen. Dan was het duidelijk op pagina 1! Toppie!Maaij schreef:Als ik het goed begrijp, wil Sid 3x 12LED hebben.
Is een beetje verwarrend, maar het komt helemaal goed

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
of zijn het alleen de lampjes zelf die nog veranderd moeten worden naar LED's?
In dat eerste geval sta ik wel even raar te kijken. Dan kan je niet zien waar je uitstapt, voor je het weet trap je op een slakje en heb je emotionele schade waar je nooit meer vanaf komt. Zeker bij die rare Americanen...
Zitten die lampjes nog helemaal niet in je deurencoendek schreef:dude.. ik wil ook de lampjes in de deur
Coen

In dat eerste geval sta ik wel even raar te kijken. Dan kan je niet zien waar je uitstapt, voor je het weet trap je op een slakje en heb je emotionele schade waar je nooit meer vanaf komt. Zeker bij die rare Americanen...

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ik update vanavond ff
hmmmm strak plan.. ff checken of er uberhaubt iets in zit van lampjes... :SCooperS-lightningblue schreef:Zitten die lampjes nog helemaal niet in je deurencoendek schreef:dude.. ik wil ook de lampjes in de deur
Coenof zijn het alleen de lampjes zelf die nog veranderd moeten worden naar LED's?
ik update vanavond ff

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors