Groupbuy: Sidemarkers - Check nieuwe topic!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Zal wellicht een goede reden voor zijn... OF NIET... maar laat iig iets van je horen.. niet meer dan fatsoenlijk
nogmaals MR thanks for sticking out!
Coen
tysie schreef:helemaal mee eenscoendek schreef:Ik hoor een " - " karma aankomen hier en daar, ik vind het op zijn zachtst gezegd niet netjes van diegenen. MR steekt er
een hoop tijd en energie in.
....ik zeg altijd: "Een man en man, een woord een woord!"
Zal wellicht een goede reden voor zijn... OF NIET... maar laat iig iets van je horen.. niet meer dan fatsoenlijk

Coen
Laatst gewijzigd door coendek op 11 nov 2007, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- tysie
- Be Mini
Bericht
auch, that's gotta hurtcoendek schreef: sorry voor off-topic maar wil toch even een voorbeeld aansnijden
BIJVOORBEELD Noukiee... OVERAL bij met wat ze wel niet wilt hebben... maaaaaaaar.....
Besteld Veren............. betaald niet
Besteld Ic-diverter...... betaald niet
Besteld Sidemarkers... betaald niet
Besteld ventieldopjes.. betaald niet
Jammer dat er altijd mensen zijn die van alles willen maar niets kunnen/willen betalen.... ERG jammer
Coen

- tysie
- Be Mini
Bericht
ff weten.
In ieder geval nogmaals bedankt voor de moeite!
Voor jou een karma erbij
Man, jij moet een torenhoge telefoonrekening hebben. Als we je wat moeten sponseren, laat het danMR schreef:Poeh moet zo ff bellen naar de states of het aangekomen is..... Kost wat moeite
MR
ff weten.
In ieder geval nogmaals bedankt voor de moeite!
Voor jou een karma erbij

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar die Karma heb ik graag 
Verkeerd afgeleverd, verkeerde bedrijfsnaam genoteerd, nu is het terug bij Specdtuning en gaan ze het nogmaals verzenden vandaag... Gelukkig belde ik vroeg genoeg... Hij was net het pakketje aan het zoeken in de warehouse en ging het daarna opnieuw versturen.
Het complete adres hebben ze nu opnieuw gekregen met de juiste bedrijfsnaam en naam van de persoon die het moet krijgen.
Hopelijk gaat dit wel goed
MR

Verkeerd afgeleverd, verkeerde bedrijfsnaam genoteerd, nu is het terug bij Specdtuning en gaan ze het nogmaals verzenden vandaag... Gelukkig belde ik vroeg genoeg... Hij was net het pakketje aan het zoeken in de warehouse en ging het daarna opnieuw versturen.
Het complete adres hebben ze nu opnieuw gekregen met de juiste bedrijfsnaam en naam van de persoon die het moet krijgen.
Hopelijk gaat dit wel goed

MR
Onze sponsors