Ik schaam me dood, maar ik moet nu de tijd een keer gaan vinden voor deze dingen. Ik zal morgen weer eens proberen te bellen naar die gasten voor deze dingen!
MR
Primeur: Sidemarkers clear or smoked
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ik heb alles geupdate. Geen idee of het nog klopt, maar ik ga maar eens bellen morgen overdag. Eens kijken of ze wat kunnen betekenen voor me want SEMA is weer voorbij.
Als ik hoor dat ze kunnen leveren moeten we met ons allen ff door het lijstje lopen. Zo niet, dan cancel ik de boel, heb lang genoeg gewacht op een antwoord van die gasten.
Morgen meer nieuws!
MR
Als ik hoor dat ze kunnen leveren moeten we met ons allen ff door het lijstje lopen. Zo niet, dan cancel ik de boel, heb lang genoeg gewacht op een antwoord van die gasten.
Morgen meer nieuws!
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yup ik weet meer. Niet op voorraad en moeten voor ons speciaal besteld worden. Ik update zo even de lijst op pagina 1 zodat ik exact weet hoeveel we er nodig hebben. Mochten er meer mensen zijn die ze willen sluit nu aan... dat kan de kosten drukken als ik ze uit de states moet halen.
Morgen moet ik ff terugbellen dan weet ik zeker of ze nog besteld kunnen worden. Waren al sinds April niet meer op voorraad. Moet je nagaan!
MR
Morgen moet ik ff terugbellen dan weet ik zeker of ze nog besteld kunnen worden. Waren al sinds April niet meer op voorraad. Moet je nagaan!
MR
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik wil ook wel maar enkel voor R56!! 

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors