PlayMINI uitlaten
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ash
- Enthousiast
Bericht
Aangezien Coen dicht bij Utrecht woont en iedereen zijn uitlaat daar toch moet ophalen, is het wellicht handig om een klusdag in die regio te doen?
Ik vind bijvoorbeeld: http://www.dhz-zuilen.nl/
Aangezien ik zelf de uitlaat niet kan plaatsen
wil ik wel 2 uur (€27) betalen... (het is immers ook bij mij om de hoek)
Ik vind bijvoorbeeld: http://www.dhz-zuilen.nl/
Aangezien ik zelf de uitlaat niet kan plaatsen

wil ik wel 2 uur (€27) betalen... (het is immers ook bij mij om de hoek)
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Utrecht zou idd een extra rit besparen omdat we dan direct van Coen door kunnen gaan naar de brug.
Voorwaarde van Coen zal dan, denk ik, wel zo zijn dat het asap, na binnenkomst van het pakket bij hem, gedaan moet worden. Indien nodig ben ik bereid om een dag vrij te nemen van werk ervoor.. En anders zal het een zaterdag (zaterdag 11 juni a.s. kan ik iig niet, mocht die van toepassing zijn) gaan worden.
@Coen
Enig idee wanneer jij het pakket verwacht? Want dan zouden we alvast naar data kunnen peilen. Dat de locatie Utrecht wordt zal denk geen probleem zijn voor de mensen, tis centraal in Nederland en ze moeten er toch al heen om de uitlaat te halen..
Voorwaarde van Coen zal dan, denk ik, wel zo zijn dat het asap, na binnenkomst van het pakket bij hem, gedaan moet worden. Indien nodig ben ik bereid om een dag vrij te nemen van werk ervoor.. En anders zal het een zaterdag (zaterdag 11 juni a.s. kan ik iig niet, mocht die van toepassing zijn) gaan worden.
@Coen
Enig idee wanneer jij het pakket verwacht? Want dan zouden we alvast naar data kunnen peilen. Dat de locatie Utrecht wordt zal denk geen probleem zijn voor de mensen, tis centraal in Nederland en ze moeten er toch al heen om de uitlaat te halen..
Laatst gewijzigd door Tijntjuh op 24 mei 2011, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ash
- Enthousiast
Bericht
Dan wil ik wel bellen om een afspraak te maken, als e.e.a. concreter is dan kiezen we samen wel een dag... Het kan ook s'avonds!!
Maar is Coen de enige die de uitlaten kan plaatsen?? Want anders kunnen we 2 bruggen huren, zeker als alle 8 komen (Coen heeft z'n eigen uitlaat dan al geplaatst?!)
Ik tel nu 5 mensen, als dit blijft huren we 1 brug voor 3uur?
R53: JorisD, marcelclemens, GreyCooperS
R50: Tijntje en Ash
Maar is Coen de enige die de uitlaten kan plaatsen?? Want anders kunnen we 2 bruggen huren, zeker als alle 8 komen (Coen heeft z'n eigen uitlaat dan al geplaatst?!)
Ik tel nu 5 mensen, als dit blijft huren we 1 brug voor 3uur?
R53: JorisD, marcelclemens, GreyCooperS
R50: Tijntje en Ash
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Coen, zullen we aan die 3 uur genoeg hebben (als Adriaan niet kan op de data)? Aan de ene kant denk ik dat het krap zal zijn, aan de andere kant denk ik dat het wel zal lukken aangezien uitlaat nummer 5 bijna op auto piloot eronder gaat
@Adriaan, dat zou toppie zijn!!! Kunnen we gelijk die mooie fiets van je eens bewonderen
X2!!GreyCooperS schreef:Ik ben goed in ouwehoeren en dingen aangeven...

@Coen, zullen we aan die 3 uur genoeg hebben (als Adriaan niet kan op de data)? Aan de ene kant denk ik dat het krap zal zijn, aan de andere kant denk ik dat het wel zal lukken aangezien uitlaat nummer 5 bijna op auto piloot eronder gaat

@Adriaan, dat zou toppie zijn!!! Kunnen we gelijk die mooie fiets van je eens bewonderen

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Het is echt niet zo spannend jongens, zo'n uitlaatje monteren.. ik denk als ik het 1 keer voor gedaan heb dat jullie het met ogen dicht kunnen doen! 
handigste wel is 2 bruggen naast elkaar..
1x frame in het midden van de auto loshalen (6boutjes)
1x pijp losmaken van de Cat (2boutjes)
dan achter uit de rubbers trekken en klaar!

handigste wel is 2 bruggen naast elkaar..
1x frame in het midden van de auto loshalen (6boutjes)
1x pijp losmaken van de Cat (2boutjes)
dan achter uit de rubbers trekken en klaar!

Onze sponsors