Beter! Ziet er leuk uit. Je zilveren versie ligt hier ook Peerkie!!
MR
Miniantenne voor R50/R52/R53/R56
- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
JA ! Antenne zit erop !!
Was ff klooien, want de oude antenne is er blijkbaar nog nooit vanaf gehaald(zat er dus al 6 jaar op). Het schroefje was helemaal gecorrodeerd en kon er dus niet zomaar uitgedraaid worden...
Dus heb ik maar een stanleymes en een tang gepakt. Na een kwartiertje etteren was dus eindelijk de oude antenne eraf !
Nieuwe antenne erop, STUKKEN BETER !!!
Thanks MR !!
Was ff klooien, want de oude antenne is er blijkbaar nog nooit vanaf gehaald(zat er dus al 6 jaar op). Het schroefje was helemaal gecorrodeerd en kon er dus niet zomaar uitgedraaid worden...

Dus heb ik maar een stanleymes en een tang gepakt. Na een kwartiertje etteren was dus eindelijk de oude antenne eraf !
Nieuwe antenne erop, STUKKEN BETER !!!

Thanks MR !!
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waren de bijdehandjes lekker, vanmorgen?
Oefff...Robbee schreef:Nee, je leest wasstraatcoendek schreef:HOOR IK WASSTRAAT??????????Nquire schreef:bij ons is de antenne afgebroken in de wasstraat (inclusief de originele behuizing op het dak)
Je zou toch denken dat je zo'n mini antenne wel kan laten zitten..
Waren de bijdehandjes lekker, vanmorgen?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Helaas is mijn kleine antenne gejat, men kon weer niet van andersmans spullen afblijven. De grote zal er dus weer op moeten. Volgende keer vastzetten met loctite.
En men heeft er waarschijnlijk niks aan want de schroefdraad is er in blijven zitten.
En men heeft er waarschijnlijk niks aan want de schroefdraad is er in blijven zitten.
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
@Berthil je mag de mijne hebben als je wilt. Hij is 9 cm en wel zwart.
Hmmm wat was daar ook weer??coendek schreef:Nquire schreef:bij ons is de antenne afgebroken in de wasstraat (inclusief de originele behuizing op het dak)
Je zou toch denken dat je zo'n mini antenne wel kan laten zitten..
HOOR IK WASSTRAAT??????????

@Berthil je mag de mijne hebben als je wilt. Hij is 9 cm en wel zwart.

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem op m'n vorige auto inderdaad vastgezet met Loctite 277, maar desondanks toch gewoon gejat!
Gelijk handjes er afhakken!
Werkt helaas ook niet altijd.Berthil schreef:Helaas is mijn kleine antenne gejat, men kon weer niet van andersmans spullen afblijven. De grote zal er dus weer op moeten. Volgende keer vastzetten met loctite.
Ik heb hem op m'n vorige auto inderdaad vastgezet met Loctite 277, maar desondanks toch gewoon gejat!

Gelijk handjes er afhakken!
Save a tree, eat a beaver