Groupbuy: Sidemarkers - Check nieuwe topic!!
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ff een berichtje:
Marc,
We received the return already. It will be shipped today to ****. The address that you seen in Hcienda Heights was ours, U.P.S just put the wrong city name. But all the sidemarkers are in good condition.
Ive already taken care of shipping for you, And once again, I apologize for the inconvenience. This is the new tracking *******. Thanks Marc,
Edgar
Goed nieuws lijkt me!!
MR
Marc,
We received the return already. It will be shipped today to ****. The address that you seen in Hcienda Heights was ours, U.P.S just put the wrong city name. But all the sidemarkers are in good condition.
Ive already taken care of shipping for you, And once again, I apologize for the inconvenience. This is the new tracking *******. Thanks Marc,
Edgar
Goed nieuws lijkt me!!
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
UPS zegt afgeleverd, het is ook aangekomen heb ik net gehoord bij mijn contact en het komt nu zo snel mogelijk mee met een zending naar Nederland... Ze zijn dus onderweg nu en voor het einde van November hier in Nederland verwacht ik!
Ik heb iedereen ff gepm-ed. Was wat vergeten mee te nemen....
Menno en smartie checken jullie de lampjes nog even!
MR
Ik heb iedereen ff gepm-ed. Was wat vergeten mee te nemen....

Menno en smartie checken jullie de lampjes nog even!
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
En bedankt he....
Lampjes ga ik niet via de BV doen te veel gedoe. Kunnen de laatste mensen voor zondag zeggen of ze exact willen hebben wat er in het lijstje van die lampjes staat! Dan ga ik ze zondag bestellen.
Verder krijgt iedereen maandag post! Sommige krijgen morgen een persoonlijke brief van mij overhandigd. Hou even rekening mee met het overmaken dat je het factuurnummer noteert en je forumnaam. Alvast bedankt!
Ik heb nog 1 plek over.... onze belgische vriend Laurenzio kan nog in aanmerking komen als hij zijn adresgegevens doorgeeft en aangeeft nog een setje te willen!
Mocht die plek niet opgevuld worden dan ga ik voor die sidemarkers 1 setje lampjes bestellen en kunnen mensen deze aanschaffen bij mij voor een vast bedrag!
Smartie je hebt PM!
MR
Lampjes ga ik niet via de BV doen te veel gedoe. Kunnen de laatste mensen voor zondag zeggen of ze exact willen hebben wat er in het lijstje van die lampjes staat! Dan ga ik ze zondag bestellen.
Verder krijgt iedereen maandag post! Sommige krijgen morgen een persoonlijke brief van mij overhandigd. Hou even rekening mee met het overmaken dat je het factuurnummer noteert en je forumnaam. Alvast bedankt!
Ik heb nog 1 plek over.... onze belgische vriend Laurenzio kan nog in aanmerking komen als hij zijn adresgegevens doorgeeft en aangeeft nog een setje te willen!
Mocht die plek niet opgevuld worden dan ga ik voor die sidemarkers 1 setje lampjes bestellen en kunnen mensen deze aanschaffen bij mij voor een vast bedrag!
Smartie je hebt PM!
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor iedereen hier... het staat nu vast welke verlichting we bestellen. De groupbuy gaat aangaande de lampjes nu op slot! Ik ga nu uitrekenen wat het allemaal kost en de spullen bestellen in de UK!
Voor de twee overgebleven setjes met sidemarkers daarvoor bestel ik elk 1 setje lampjes mee... De twee/drie personen die hier nog voor in aanmerking willen komen vechten maar om de laatste setjes
Lampjes ga ik via me persoonlijke naam doen.... Heb geen zin in gedoe verder...

MR
Voor de twee overgebleven setjes met sidemarkers daarvoor bestel ik elk 1 setje lampjes mee... De twee/drie personen die hier nog voor in aanmerking willen komen vechten maar om de laatste setjes

Lampjes ga ik via me persoonlijke naam doen.... Heb geen zin in gedoe verder...

MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Onderweg en ik verwacht ze rond het weekend in NL!!! Lampjes zijn besteld en binnen 5 werkdagen in Nederland
Bedrag van de verlichting ga ik nog berekenen. Komt goed dus! Eventuele verzending binnen Nederland zou ik nog graag willen weten. Bij vele geef ik het gewoon af of zie ik ze vaak genoeg, wellicht dat sommige zeggen stuur toch maar op. Degene die het opgestuurd willen hebben graag even melden! Dan komen er verzendkosten binnen Nederland bij!
Voor degene die nog niet de factuur hadden afgehandeld even een reminder!!!
MR
Bedrag van de verlichting ga ik nog berekenen. Komt goed dus! Eventuele verzending binnen Nederland zou ik nog graag willen weten. Bij vele geef ik het gewoon af of zie ik ze vaak genoeg, wellicht dat sommige zeggen stuur toch maar op. Degene die het opgestuurd willen hebben graag even melden! Dan komen er verzendkosten binnen Nederland bij!
Voor degene die nog niet de factuur hadden afgehandeld even een reminder!!!
MR
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ MR, van BlonT de factuur nog niet ontvangen, dus weet nog niet in hieverre ik moet afhandelen. Als je het ff pm't dan kan ik voor het weekend afhandelen. Anders wordt het pas in het weekend (moet dan BlonT ff gaan vervelen. Niet dat ik dat niet met plezier doe, maar dan moet jij wachten
).
Gaaf man, dat het allemaal gaat lukken!!!
marss

Gaaf man, dat het allemaal gaat lukken!!!
marss
Onze sponsors