Net een mail gehad van Lohen. Zij willen korting geven maar het is niet duidelijk of ik alle verschillende maten mag bestellen aan 1 korting.
grtz
m4TTi
ALTA antennes bij Beek
- m4TTi
- Be Mini
Bericht
Heb net weer antwoord gehad van Lohen,
ze willen de korting geven op alle modeltjes dus we kunnen alle modeltjes bestellen en zo zien dat we aan zoveel mogelijk mensen geraken
allereerst de kortingen:
5 antennes = 10%
10 antennes = 20%
20 antennes = 30%
Voor de eerste generatie mini's = linkje
Voor de tweede generatie mini's = linkje
dus kijk het allemaal even na en dan houd ik wel de hoeveel bij
PS: ze zouden het liefst van al alles naar 1 persoon sturen omdat dit makkelijker is moest er iets verkeerd lopen met de post
grtz
m4TTi
ze willen de korting geven op alle modeltjes dus we kunnen alle modeltjes bestellen en zo zien dat we aan zoveel mogelijk mensen geraken

allereerst de kortingen:
5 antennes = 10%
10 antennes = 20%
20 antennes = 30%
Voor de eerste generatie mini's = linkje
Voor de tweede generatie mini's = linkje
dus kijk het allemaal even na en dan houd ik wel de hoeveel bij

PS: ze zouden het liefst van al alles naar 1 persoon sturen omdat dit makkelijker is moest er iets verkeerd lopen met de post

grtz
m4TTi
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
we kunnen eventueel een mini meeting houden voor de antennes, en voor degene die er niet zijn kunnen we ze opsturen?
btw matti kan je ook even de prijzen met de verschillende kortingen erop zetten en ook in de eerste post van dit topic zetten zodat iedereen dit goed kan zien.
btw matti kan je ook even de prijzen met de verschillende kortingen erop zetten en ook in de eerste post van dit topic zetten zodat iedereen dit goed kan zien.
- m4TTi
- Be Mini
Bericht
Coendek wat is straks?coendek schreef:ik zou ff wachten... ik krijg straks 2 antenna's van een 607... kijken hoe die zijn..
ik zal foto's maken en dan als er interesse is een GB starten,
niet om dit te hijacken maar leek me handig aangezien zo'n antenne iets van 6-7euro kost
Coen

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nope .. the standaard antenne is maar 15mm terwijl ik wel een 25mm voet heb. Of je meet de voet opm4TTi schreef:kan je gewoon nameten met het huidige model dat eropzit ?ducks schreef:Er zijn ook nog 2e gen antennes met bredere voet van Alta. Deze zijn voor als je Navi hebt zover ik weet (Die heb ik er dus op zitten)
normale voet = 15mm
brede voet = 25mm
grtz
m4TTi

- Kuijt
- Mod virus alert!
Bericht
goupbuy antennas
Hoi,
Ook even opletten dat je wel de goede hebt, er zijn, en dat kun je op de foto ook al zien verschillende maten qua schroefdraad!
ciao
John
Ook even opletten dat je wel de goede hebt, er zijn, en dat kun je op de foto ook al zien verschillende maten qua schroefdraad!
ciao
John
Like no other.
- m4TTi
- Be Mini
Bericht
nu herhaal je gewoon wat ik zei ?ducks schreef:Nope .. the standaard antenne is maar 15mm terwijl ik wel een 25mm voet heb. Of je meet de voet opm4TTi schreef:kan je gewoon nameten met het huidige model dat eropzit ?ducks schreef:Er zijn ook nog 2e gen antennes met bredere voet van Alta. Deze zijn voor als je Navi hebt zover ik weet (Die heb ik er dus op zitten)
normale voet = 15mm
brede voet = 25mm
grtz
m4TTi![]()

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Matti heeft ook niet gezegt dat hij slim isducks schreef:Ik heb ook niet gezegt dat ik slim ben ..

Onze sponsors