Ongeplaatst en zonder korting die je meestal wel krijgt maar dan nog.....hij kon zich nog herinneren dat Berthil ook zo'n set had gekocht....meen me te herinneren dat hij destijds iets van 700 had betaald maar weet het niet meer zeker.Shadow_Breaker schreef:800 geplaatst???Che schreef:Ik heb het ook nodig voor een Coop voor 2003 maar ik bedoel eigenlijk dat het raar is dat het prijsverschil tussen 2 dealers zo groot is voor dezelfde set (500-800). Je zou haast denken dat er ergens iets niet klopt. Enfin we blijven ut volgen.
de exacte informatie hierover kom ik nog te weten.kwiebje schreef:R53 kan wel uit 2002 komenR53 is de cooper s en de mijne is van 2002
k ben er nog niet helemaal he, maar ik moet en zal het verschil weten en ik moet en zal weten of het goedkopere systeem om te bouwen is naar de faselift, want dan is het pas echt intressant voor iedereen.kamiel schreef:super!!!! goed werk
alvast een karmaatje voor het uitzoeken
Vraagje: R53 staat voor niet voor cooper S, staat voor bouwjaren. Je hebt ook alle items van de prefacelift, koplampen, 5-delig dashboard etc...kwiebje schreef:R53 kan wel uit 2002 komenR53 is de cooper s en de mijne is van 2002
Onze sponsors