Gewoon even naar Coen bij vd Velden bellen.Kiwi_Kevin schreef:Ook wel benieuwd naar..
Groupbuy : Milltek uitlaat deel IV
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ahum .... aangezien ik morgen voorzien wordt van een Milltek haak ik bij deze af mbt groupbuy.
Als er mensen zijn die hem willen voortzetten dan graag en anders kan de mod een slotje op dit topic gooien.
Kans is groot dat ik dus bij de Renova Run al met mijn Milltekje erop kom

Als er mensen zijn die hem willen voortzetten dan graag en anders kan de mod een slotje op dit topic gooien.
Kans is groot dat ik dus bij de Renova Run al met mijn Milltekje erop kom

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Milltek is super, maar ik vond de sound erg tegenvallen op de R56.. mss op de R55 anders
JCW kan je toch niet los kopen? ik ben ook benieuwd hoe die klinkt.. want standaard klinkt een clubman S eigenlijk al erg goed..GeoBem007 schreef:Zeer geïnteresseerd voor Clubman.. Maar nog even aan het zien me de JCW-uitlaat, die ziet er vetter uit. Zou eigenlijk graag die van jbcola zien, aangezien hij eentje heeft besteld, zodat we eens kunnen vergelijken. Tot hier toe gaat interesse uit naar JCW, aangezien ik daarvoor ook scherp prijsje kan krijgen
De uitlaat wordt vooral vervangen voor het zicht, geluid is al prima zo. En dat zullen we wel eens 'vergelijken' volgende zondag op Colmar
Milltek is super, maar ik vond de sound erg tegenvallen op de R56.. mss op de R55 anders
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
De JCW zit er sinds vrijdag op. Gisteren naar Colmar geweest en hij begint al wat 'luider' te worden en wat lekker te pruttelen als je op het gas terugkomt :-)
Enkel denk ik niet dat het echt een dikkere buis is dan de standaard uitlaat, zag er erg hetzelfde uit. Enkel vanaf de splitsing is er een aanzienlijk verschil (knalpotten en uiteraard einddemper).
Enige nadeel is dat hij wel wat laag komt te hangen en zou niet hoger kunnen om een of andere reden. Op Colmar een Clubman gezien met een JCW-uitlaat die nog anders was (geen volledig open einddempers) en die hing netjes in de uitsparing en de JCW Clubbie van bij GregBem heeft hem ook iets hoger hangen dan de onze.
Enkel denk ik niet dat het echt een dikkere buis is dan de standaard uitlaat, zag er erg hetzelfde uit. Enkel vanaf de splitsing is er een aanzienlijk verschil (knalpotten en uiteraard einddemper).
Enige nadeel is dat hij wel wat laag komt te hangen en zou niet hoger kunnen om een of andere reden. Op Colmar een Clubman gezien met een JCW-uitlaat die nog anders was (geen volledig open einddempers) en die hing netjes in de uitsparing en de JCW Clubbie van bij GregBem heeft hem ook iets hoger hangen dan de onze.
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Weet iemand het verschil van het spruitstuk met sportcat tussen Milltek en Van Beek afgezien van de prijs. Van Beek rekent ongeveer 1400 euro namelijk en dat zal waarschijnlijk niet voor niets zijn om het feit dat de prijs een stuk hoger ligt. Of gaat Van Beek gewoon over de top door zoveel te vragen?
- TuningpartsNL
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Prijs van het Milltek catback systeem is 700 euro incl btw en bij een eventuele groupbuy 590 euro incl btw. Montage kosten zijn 100 euro incl btw.
Gr koen
Gr koen
- TuningpartsNL
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Onze sponsors