Wilde die eigenlijk bestellen in de US (rond de 400 eur nu) maar de BTW en de invoerrechten en zo, maken m bijna even duur..
Ff doorsparen nog

Waarom monteer je de OCC niet gewoon? En voor bestellingen, graag PM's only!worksrulez schreef:€ 70, net als ik er eergister voor betaald heb.... alles is er nog netjes bij!!
ikzelf ga voor de rear sway bar
NP, je hebt nog ff!peter schreef:Ik heb even een mailtje naar M7 gestuurd over het understrut systeem. Er schijnen wat montage problemen te zijn icm het Milltek uitlaatsysteem.
Ik verwacht wel tijdig antwoord te hebben...
@Worksrulez: Hij is toch door mij gereserveerd via pm?worksrulez schreef:voor de mensen die willen (sorry Che) heb ik nog n zwarte oil catch can liggen...
€ 70, net als ik er eergister voor betaald heb.... alles is er nog netjes bij!!
anders gaat hij naar te koop...
ikzelf ga voor de rear sway bar
JJ
De middenste demper van de catback zou tegen de middelste stang kunnen komen, daar is net een paar millimeter ruimte (of niet). Ik heb een bewerkte middelste stang die sowieso zou moeten passen. Als de nieuwe stang niet past kunnen we eventueel ruilen. Dan heb jij een stang zonder die helemaal af te moeten slijpen en ik weer een intact stangetjepeter schreef:Ik heb even een mailtje naar M7 gestuurd over het understrut systeem. Er schijnen wat montage problemen te zijn icm het Milltek uitlaatsysteem.
Ik verwacht wel tijdig antwoord te hebben...
Dat zou ik ook graag willen weten!worksrulez schreef:ik lees dit net op de M7 homepage;
"The addition of one of the H-Sport Rear sway bars must accompany this modification in order to dial out the additional understeer that results from adding the front sway bar alone"
kan je wel alleen de rear sway bar monteren zonder gekke gevolgen van GEEN front te monteren? Heb wel een veerpootbrug overigens...
dank alvast voor de info
Jelle
Onze sponsors