Arjan,
Ik heb die vids allemaal gezien. Geweldig. Mooie dag gemist. Volgende keer ben ik er bij.
Gr. Frank
Groupbuy: Strobe Lights Type R (Gesloten)
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wicked wil ze ook wel (ik eigenlijk ook) Aan wie betalen , of lees ik over de post met rekeningnummer heen??
Gaat er geboord worden in het koplamphuis of liggen ze er los in?
Ciao
Gaat er geboord worden in het koplamphuis of liggen ze er los in?
Ciao
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is wel lache dat zoveel mensen een setje nemen, die moeten we een keer op filmpje hebben met z'n allen!! (Newminiclub nachtrit tegen oud en nieuw ergens??
)

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ziet het er bij mij uit:

Door de flitser op de camera zie je het lampje iets beter zitten dan in werkelijkheid. De zwarte behuizing van het lampje zie je normaal niet zitten, alleen bij heeeel dicht bekijken. Maar zou het wel goed afkitten, want anders komt er vocht bij maar de lampjes kunnen dit hebben. Anders krijg je er een beetje vocht bij. Dit moet ik nog een keer aanpassen bij de mijne.

Door de flitser op de camera zie je het lampje iets beter zitten dan in werkelijkheid. De zwarte behuizing van het lampje zie je normaal niet zitten, alleen bij heeeel dicht bekijken. Maar zou het wel goed afkitten, want anders komt er vocht bij maar de lampjes kunnen dit hebben. Anders krijg je er een beetje vocht bij. Dit moet ik nog een keer aanpassen bij de mijne.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Okeej! Ziet er goed uit! Duidelijk verhaal. Ze kunnen dus ook achter de grill, gewoon zonder behuizing?

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Dat is ook mijn plan . Ik wil ze zonder behuizing achter mijn grill plakken. Of anders moet ik er zelf een behuizing ofzo voor makenCooperS-indiblue schreef:Okeej! Ziet er goed uit! Duidelijk verhaal. Ze kunnen dus ook achter de grill, gewoon zonder behuizing?

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Als we met genoeg zijn wil ik voor die lage prijs ook meedoen. Wel met de voorwaarde dat we ze allemaal tegelijk gaan inbouwen! haha. Nee dat hoeft niet, maar wel graag wat hulp. En dat lijkt me met zoveel gegadigden niet zo een probleem.
iDD
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tenzij niemand weet hoe! Maar goed zal morgen in de stad hier eens informeren!iDarkDesign schreef:Als we met genoeg zijn wil ik voor die lage prijs ook meedoen. Wel met de voorwaarde dat we ze allemaal tegelijk gaan inbouwen! haha. Nee dat hoeft niet, maar wel graag wat hulp. En dat lijkt me met zoveel gegadigden niet zo een probleem.
iDD

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik moet nog even bedenken waar ik ze wil hebben:
1. Bij de koplampen, geeft leuk effect
2. Bij de stadslichten, maar kan dit icm de angel eyes?
3. Mistlichten misschien?
4. achter de grill, maar welke grill?!
5. Onder de auto naar beneden gericht zodat het wegdek onder de auto verlicht wordt... geeft dit niet een super spacend effect?!
iDD
1. Bij de koplampen, geeft leuk effect
2. Bij de stadslichten, maar kan dit icm de angel eyes?
3. Mistlichten misschien?
4. achter de grill, maar welke grill?!
5. Onder de auto naar beneden gericht zodat het wegdek onder de auto verlicht wordt... geeft dit niet een super spacend effect?!
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors