Prijzen: Vanaf 5 spoilers gaat er 10 procent vanaf en kosten de spiler 337,50 in PONDEN. Omgerekend zo'n kleine 400 euro.
De verzendkosten waren 50 pond per stuk, en ik ben nu al zo ver dat ik ze voor 20 pond kan laten versturen als ik ze alle 5 naar mijn adres laat komen. Indien er meer worden besteld, dan is het dus mogelijk dat deze prijzen nog wat verder zakken. OP het moment zou ik dus zeggen dat je indien je interesse hebt moet tellen op een prijs van 430-440 euro, en daar komt dan nog een euro of 7 aan verzenden binnen nederland bij. Het staat echt in schril contrast met de prijs van een orginele GP wing, want die dingen zijn bij de stealer echt abnormaal duur en daardoor ook zo goed als onbereikbaar
Het materiaal wat is gebruikt is GlassReinforcedPlastic met een gel-coating er overheen. Daarna wordt de spoiler voorzien van 2 lagen primer, 3 lagen glanszwarte lak en 2 lagen blanke lak voor extra glans. De gehele spoiler is dus zwart, indien je het middenstuk van carbon wil hebben zul je het dus moeten wrappen. Ik denk namelijk dat je anders ook tegen hele andere prijzen aan moet kijken voor een carbon middenstuk. De spoiler wordt geleverd met een 9 mm boortje, alle schroeven en materialen om te bevestigen en een instructie om dit alles goed te laten verlopen. Daarbovenop zitten er ook nog afdekdopjes bij om de gaten in de achterklep van de originele spoiler op te vullen.
Ik haak toch af ga maar eerst even mijn jcw spoiler erop plakken (misschien morgen) en dan tzt maar is afwachten wat jullie mening op deze spoiler gaat worden!
»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Ik laat maandag weten wat ik doe. Of deze of een JCW spoiler.
Ik bel maandag mn garage om te vragen wat de kosten hiervan zijn voor mij Dus voor mij een OVB tot maandag.
Ben ook wel benieuwd naar wat AJ vroeg over de montage.
En weet je iets over de levertijd.
Mocht alles doorgaan moeten we maar weer een klusdag organiseren
Je moet 4 gaten in de zijkant (in de stijl) van je achterklep boren waar de spoiler bevestigd wordt. Wat ik heb gedaan is 4 gaten geboord wat grondlak er in gespoten zodat het nooit kan gaan roesten, 4 aluminium busjes getrokken waar schroefdraad in getapt is. Zo beschadigd er niks en kan het er ook gewoon weer af.
Of alternatief 4 plaatparkers in je klep hengsten kwa tijd misschien 10 min minder werk.
4 meijers voor een (oke namaak) GP spoiler, geen twijfel over mogelijk! niets dikkers voor op je R53.. als je het mij vraagt.
en daveke, als er 5 man zijn,. gewoon ze opbellen en zegge, we hebben 5 man en besloten dat we als groep wel 15% verdienen, vaak zegge ze dan nog oke ook..