PlayMini uitlaat
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was precies mijn angst bij de vorige GB, toch voor een versie zonder demper gegaan... en vind hem nu eerder te stil dan te luid (vergeleken met de CAI)!audissimo schreef:bij deze bevestiging voor r50. huidige uitlaat is ver heen... twijfel alleen over de tussenpijp. met of zonder demping. Wil niet al teveel herrie hebben. Is tenslotte geen r53

- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
Tnx... ma coen gaf al aan dat ze niet meer te krijgen zijn... hoef ik ook niet te twijfelenMartijnGizmo schreef:Was precies mijn angst bij de vorige GB, toch voor een versie zonder demper gegaan... en vind hem nu eerder te stil dan te luid (vergeleken met de CAI)!audissimo schreef:bij deze bevestiging voor r50. huidige uitlaat is ver heen... twijfel alleen over de tussenpijp. met of zonder demping. Wil niet al teveel herrie hebben. Is tenslotte geen r53

- BenCooper
- 4 op een rij!
Bericht
prijs was toch eur 250 incl middendemper vervanger en einddemper, hoeveel is de prijs nu alleen voor de einddemper dan? Of mis ik iets ?audissimo schreef:Tnx... ma coen gaf al aan dat ze niet meer te krijgen zijn... hoef ik ook niet te twijfelenMartijnGizmo schreef:Was precies mijn angst bij de vorige GB, toch voor een versie zonder demper gegaan... en vind hem nu eerder te stil dan te luid (vergeleken met de CAI)!audissimo schreef:bij deze bevestiging voor r50. huidige uitlaat is ver heen... twijfel alleen over de tussenpijp. met of zonder demping. Wil niet al teveel herrie hebben. Is tenslotte geen r53
- avanderwal
- Nieuw Lid
Bericht
Mijn uitlaat (r53) is ook ver heen, maar dit geldt ook voor de beugels en rubbers, deze zijn niet opnieuw te gebruiken.
Ik heb ook wel interesse in eentje, hoe lang duurt het voordat ze geleverd worden?
Ik heb ook wel interesse in eentje, hoe lang duurt het voordat ze geleverd worden?
- BenCooper
- 4 op een rij!
Bericht
nee sorry, NOG niet, de centen hebben helaas even andere prioriteiten maar ik denk dat het er wel een keer van moet komenSqueek schreef:Volgens mij is dit 1 geheel. Je krijgt dus een einddemper met mooie slashcut en een middenpijp zonder demper erin.
@Bencooper, doe je mee voor een R50 dan? Dan staan we op 2/5 met de r50

- Squeek
- Mod virus alert!
Bericht
Kan ik je noteren? Dan zitten we op 4/5 voor de R53 serie.
Met nog een erbij kunnen we gaan bestellen. Dan duurt het ongeveer twee weken voor levering (volgens Coen)
Deze GB schiet al op
Bevestingsmaterialen zitten erbij.avanderwal schreef:Mijn uitlaat (r53) is ook ver heen, maar dit geldt ook voor de beugels en rubbers, deze zijn niet opnieuw te gebruiken.
Kan ik je noteren? Dan zitten we op 4/5 voor de R53 serie.
Met nog een erbij kunnen we gaan bestellen. Dan duurt het ongeveer twee weken voor levering (volgens Coen)
Deze GB schiet al op

- Squeek
- Mod virus alert!
Bericht
Ai, jammer. Dat had ik ook bij de vorige GB. Achteraf dikke spijt van gehad maar is niet anders.BenCooper schreef:nee sorry, NOG niet, de centen hebben helaas even andere prioriteiten maar ik denk dat het er wel een keer van moet komenSqueek schreef:Volgens mij is dit 1 geheel. Je krijgt dus een einddemper met mooie slashcut en een middenpijp zonder demper erin.
@Bencooper, doe je mee voor een R50 dan? Dan staan we op 2/5 met de r50
Onze sponsors