Maareuh... Krijgen we ook daadwerkelijk nog korting als we het met z'n allen bestellen? Met de houders besparen we natuurlijk wel veel verzendkosten, maar met de badges ook?
Enneuh... Valt het niet gewoon te vragen of er nog wat extra korting te halen valt als we meer dan een bepaald aantal badges/houders bestellen?
Badge-houder en driving-badges
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is per 6 magneet-badges 37 dollar i.p.v. 45 dollar. En als we inderdaad veel kunnen bestellen kan Jenkins vast wel wat korting bepraten tijdens zijn bestelling!Demelza schreef:Maareuh... Krijgen we ook daadwerkelijk nog korting als we het met z'n allen bestellen? Met de houders besparen we natuurlijk wel veel verzendkosten, maar met de badges ook?
Enneuh... Valt het niet gewoon te vragen of er nog wat extra korting te halen valt als we meer dan een bepaald aantal badges/houders bestellen?

- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht

Die houder wordt voor buiten amerika trouwens standaard 22,90 dollar bij outmotoring. Maakt niet uit of je er 1 of 5 besteld...
Bij Ravenspeed kan je ze per 2 bestellen en betaal je 29,95 dollar voor 2 stuks. Oftewel, 21,09 euro per 2...
Bij Myminiparts.com kost hij 14 dollar, oftewel 9,85...
16,10 euro bij outmotoring en 10,55 bij ravenspeed en 9,85 bij myminiparts... (welliswaar is die laatste 2 nog zonder verzendkosten...)
Verschilt wel aardig wat. Misschien kan iemand met alle 3 contact opnemen en kijken wat er te regelen valt?
Om het omrekenen nog even compleet te maken:
Voor 6 badges betaal je dus 26,72 euro (incl. verzendkosten)
Ja, maar die korting krijg ik ook als ik ze zelf bestelCooperS-lightningblue schreef:Het is per 6 magneet-badges 37 dollar i.p.v. 45 dollar.

Die houder wordt voor buiten amerika trouwens standaard 22,90 dollar bij outmotoring. Maakt niet uit of je er 1 of 5 besteld...
Bij Ravenspeed kan je ze per 2 bestellen en betaal je 29,95 dollar voor 2 stuks. Oftewel, 21,09 euro per 2...
Bij Myminiparts.com kost hij 14 dollar, oftewel 9,85...
16,10 euro bij outmotoring en 10,55 bij ravenspeed en 9,85 bij myminiparts... (welliswaar is die laatste 2 nog zonder verzendkosten...)
Verschilt wel aardig wat. Misschien kan iemand met alle 3 contact opnemen en kijken wat er te regelen valt?
Laatst gewijzigd door Demelza op 22 mar 2007, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, maar dan MOET je er dus 6 bestellen. Als er nu 2 mensen zijn die ieder 3 van die dingen willen zijn ze normaal 7,50 per stuk kwijt, doen ze het samen dan zijn ze 6,17 per stuk kwijt. In zo'n geval maakt het weldegelijk uit.Demelza schreef:Ja, maar die korting krijg ik ook als ik ze zelf bestelCooperS-lightningblue schreef:Het is per 6 magneet-badges 37 dollar i.p.v. 45 dollar.

- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ja, ok. Dat is waar.
Ik heb m'n post hierboven trouwens nog even aangepast.
Voor de badges maakt het niet veel uit als je er 6 wilt hebben. Maar voor de houders lijkt het me wel slim om te gaan onderhandelen met die 3 bedrijven.
Ik heb m'n post hierboven trouwens nog even aangepast.
Voor de badges maakt het niet veel uit als je er 6 wilt hebben. Maar voor de houders lijkt het me wel slim om te gaan onderhandelen met die 3 bedrijven.
Demelza
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar probeer het maar eens te regelen!
Als jij dan eens even contact met ze opneemt. Mij maakt het niet zoveel uit. Bij outmotoring weten we dat ze helemaal compleet zijn en de badges erop passen aangezien de meeste die ze nu hebben ze daar gekocht hebben.Demelza schreef: Verschilt wel aardig wat. Misschien kan iemand met alle 3 contact opnemen en kijken wat er te regelen valt?
Maar probeer het maar eens te regelen!

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Feel free om met die leveranciers te onderhandelen! Ik hoor graag je input.
Ik beperk me tot de leveranciers, zoals genoemd in de eerste post.
Eind maart neem ik de balans op, ga met deze 2 leveranciers bellen om een definitieve totaalprijs te krijgen.
Die zal ik hier dan plaatsen.
@ Coen,
Ik heb je dus vast erbij gezet. Je keuzes verneem ik dan nog!?
Hoi Demelza,Demelza schreef:Voor de badges maakt het niet veel uit als je er 6 wilt hebben. Maar voor de houders lijkt het me wel slim om te gaan onderhandelen met die 3 bedrijven.
Feel free om met die leveranciers te onderhandelen! Ik hoor graag je input.
Ik beperk me tot de leveranciers, zoals genoemd in de eerste post.
Eind maart neem ik de balans op, ga met deze 2 leveranciers bellen om een definitieve totaalprijs te krijgen.
Die zal ik hier dan plaatsen.
@ Coen,
Ik heb je dus vast erbij gezet. Je keuzes verneem ik dan nog!?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@coendek:
Ja motoringbadges.com bedoel je
De houder is afwachten, want ik weet niet waar die uiteindelijk vandaan komen en wie dat het gaat proberen te regelen?
Mij maakt het niet uit waar ze vandaan komen, zolang die badges maar netjes op de houder passen.
Ja motoringbadges.com bedoel je

Mij maakt het niet uit waar ze vandaan komen, zolang die badges maar netjes op de houder passen.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Blont-007
- NMC Legend
Onze sponsors