Miniantenne voor R50/R52/R53/R56
- Peerkie
- Be Mini
Bericht
@Sid: weet je dat zeker, dat de R53 schroefdraad anders is dan de R56?
Ik kom er maar niet uit, sommige fabrikanten van antennes geven een verschil aan tussen R56 en oudere modellen en andere geven aan dat hun antenne past op alle modellen vanaf 2002-2006+, hetgeen volgens mij dus betekent OOK 2007. Wie weet hoe het zit?
Of zijn die dingetjes die op de foto op de voorgrond staan soms verloopsukjes voor verschillende maten schroefdraad?
Ik kom er maar niet uit, sommige fabrikanten van antennes geven een verschil aan tussen R56 en oudere modellen en andere geven aan dat hun antenne past op alle modellen vanaf 2002-2006+, hetgeen volgens mij dus betekent OOK 2007. Wie weet hoe het zit?
Of zijn die dingetjes die op de foto op de voorgrond staan soms verloopsukjes voor verschillende maten schroefdraad?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Schroefdraad is anders bij de R56.
Alta heeft ook 2 varianten, maar wel een stukje duurder:
http://www.altaminiperformance.com/prod ... y-Antennas
Alta heeft ook 2 varianten, maar wel een stukje duurder:
http://www.altaminiperformance.com/prod ... y-Antennas
- Peerkie
- Be Mini
Bericht
Is de bevestiging dan helemaal anders, of is het alleen een andere maat schroefdraad? In dat laatste geval is er kans dat het wel past als ze er verschillende maten bij doen. Ik had die van Alta inderdaad ook al gezien, maar vind ze nogal duur en niet kort genoeg.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik zie op die eerste foto een paar verschillende verloop schroefdraadjes zitten tenminste anders kan ik het niet omschrijven kan ik hieruit opmaken dat deze ook geschikt zijn voor andere merken? moet namelijk nog een andere antenne op m'n micra hebben en m'n moeder vond deze ook wel leuk dus misschien dat wij wel mee doen.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hebbik allang. Gewoon een chroom piemeltje van de autostylevisiedinges.
iDD......... trendsetter
iDD......... trendsetter

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sid,
die in Duitsland passen zeker op de R56...... Check de volgende afbeelding daar zit ie op. Ik zal nog even mailen of ze ook werken op de R50/R52/R53. Ik denk dat er verloopstukjes bijzitten:

Ik vond die van Alta wat duur als ik heel eerlijk ben. Ik denk wel dat ik die uit duitsland ga halen. Ik zal de beginpost even updaten en melden wie er interesse had.
MR
die in Duitsland passen zeker op de R56...... Check de volgende afbeelding daar zit ie op. Ik zal nog even mailen of ze ook werken op de R50/R52/R53. Ik denk dat er verloopstukjes bijzitten:

Ik vond die van Alta wat duur als ik heel eerlijk ben. Ik denk wel dat ik die uit duitsland ga halen. Ik zal de beginpost even updaten en melden wie er interesse had.
MR
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
de antenne van een r53 kan je niet op een r56 schroeven.
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... hp?t=93218
misschien wel met verloopstukjes, maar dan blijft de ontvangst nog minder...
die van alta is duur maar van meerdere mensen gehoord dat je niks inlevert kwa ontvangst.
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... hp?t=93218
misschien wel met verloopstukjes, maar dan blijft de ontvangst nog minder...
die van alta is duur maar van meerdere mensen gehoord dat je niks inlevert kwa ontvangst.
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb netjes antwoord gehad van Inovenda.de:
All antennas fit to all Mini Models from 2001 - 2007, we send the adapters with every antenna, the adapters and the thickness of the antennas are the different between the car antennas
Reception: 9cm 100%, 5cm 75%, 3cm 55% (100% = Original)
We can send 5 antennas for 9 Euro, 6 or more antennas for 19 euro. All antennas are in stock.
Dus mochten er nog vragen zijn, dan zijn die nu wel opgelost denk ik? Wie mag ik nog meer opschrijven? Graag vermelden welke je wilt hebben dan zal ik zorgdragen voor de verzending van de antenne's en eventueel de verspreiding binnen het Nederlandse..... ligt er natuurlijk aan wie, waar en wanneer op een meeting aanwezig is.
MR
All antennas fit to all Mini Models from 2001 - 2007, we send the adapters with every antenna, the adapters and the thickness of the antennas are the different between the car antennas
Reception: 9cm 100%, 5cm 75%, 3cm 55% (100% = Original)
We can send 5 antennas for 9 Euro, 6 or more antennas for 19 euro. All antennas are in stock.
Dus mochten er nog vragen zijn, dan zijn die nu wel opgelost denk ik? Wie mag ik nog meer opschrijven? Graag vermelden welke je wilt hebben dan zal ik zorgdragen voor de verzending van de antenne's en eventueel de verspreiding binnen het Nederlandse..... ligt er natuurlijk aan wie, waar en wanneer op een meeting aanwezig is.
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zet het erbij!
Nou als het er 5 of minder zijn moet je ongeveer 9 euro lappen qua verzendkosten en als het er 6 of meer zijn dan was het 19 euro. Zeker de pakket afmeting, maar dan bestellen we gewoon in tweeen
of ze regelen maar wat anders met de verzending.
MR
Nou als het er 5 of minder zijn moet je ongeveer 9 euro lappen qua verzendkosten en als het er 6 of meer zijn dan was het 19 euro. Zeker de pakket afmeting, maar dan bestellen we gewoon in tweeen

MR
Onze sponsors