Maaij schreef:Weet iemand hoe het zit met invoerkosten uit een EU land? Sid??
Ik zal morgen even kijken wat de mogelijkheden zijn.
misshcien dat hij op de doos SAMPLES kan zetten...
Toen ik hem kocht, deed hij dat niet...coendek schreef:Maaij schreef:Weet iemand hoe het zit met invoerkosten uit een EU land? Sid??
zeg maar dat jullie via coen de korte van fiat coupe club komen enz.. dan fixt ie misschien wel watLUV2XLR8 schreef:Toen ik hem kocht, deed hij dat niet...coendek schreef:Maaij schreef:Weet iemand hoe het zit met invoerkosten uit een EU land? Sid??
Eerste zending liet meer dan een maand op zich wachten, in de tussentijd heel veel mail verkeer gehad en uiteindelijk is een tweede verstuurd. De tweede kwam als eerste aan, zonder dat de douane zich ermee bemoeit had, enkele dagen later kwam het eerste pakketje aan, die wel door de douane is geopend en een kleine vergoeding voor de BTW...
Uiteindelijk heeft Kaj de tweede gekocht; twee voor de prijs van 1 (netjes gedeeld)
Lijkt me toch geen optie. Met korting nog steeds duurder dan Chasecam.com.Hi,
Good to hear from you, and nice that we have had a recommendation.
We can certainly do you a better price based on quantity, or can offer a discount code giving your members choice as to what they would like to order.
You have made some good choices, but you may be better considering FFTriple and FFTriplewind instead of CCSM30 and 31. The FF mounts are actally a higher quality despite being cheaper, purely because we can source them at a better trade price.
If you could get me an approximate indication of numbers and preferences and i'll work out a price for you. Everyone can pay individually or as a group depending on what you prefer, same goes for postal address. As a ball park figure, if you have orders placd for 10 or more mounts we can look at offering around 15% (which is the most we have ever offered before).
Many thanks,
Onze sponsors