Laat maar even weten als je ook zo'n gaaf Ledje wilt hebben

Bij alle MINIRobbee schreef:eeeehhhh, ik bedenk me ineens dat ik eigenlijk niet eens heb opgemerkt dat er in de deuren verlichting zit.![]()
Is dat alleen op een S of ook op een Cooper ?
Zal straks eens kijken.
Grtz,
Rob
Volgens mij niet in alle modellen. Vanaf de facelift misschien?coendek schreef: die voor in de deuren is alleen voor R56???? zo niet.. doe mij ook maar een setje dan
Coen
Dat zou ik niet durven zeggen. Lijkt me sterk dat ze dat wel in de S doen en niet in de Cooper toch?!Robbee schreef:eeeehhhh, ik bedenk me ineens dat ik eigenlijk niet eens heb opgemerkt dat er in de deuren verlichting zit.![]()
Is dat alleen op een S of ook op een Cooper ?
Zal straks eens kijken.
Ligt hij daar straks op de grond bij z'n auto voor het bedrijf.Robbee schreef:Ja, straks in mijn pauze ff checken, maar als jij zegt dat het in alle R56 modellen aanwezig is dan zal het wel kloppen.
Laat het nog weten.
Vast wel!MR schreef:Kan je die eerste LED's niet ook kwijt in de deur? Lijkt me wel toch of niet dan?
Kan wel, maar de lichtopbrengst is een stuk minder. Dit komt door de vorm van de LED's.MR schreef:Kan je die eerste LED's niet ook kwijt in de deur? Lijkt me wel toch of niet dan?
MR
Onze sponsors