nope, deze blijven het verloren geld vinden aangezien ze hun korte antenne aan 7 euro kunnen kopen.
is natuurlijk geen alta antenne die ze hebben dus ja...
dus nog 6 man te gaan hier
Groupbuy Alta antenne
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
-
MM
Bericht
Maar, het is een R56, modeljaar 2008. Weet iemand dan welke maat dat is? En... is het gewoon een kwestie van de originele er af schroeven en de alta er op, of moet het hele antennevoetje vervangen worden?
Hij komt laterMM schreef:Ik krijg volgende week m'n mini, is de groupbuy dan nog open? Dan kan ik namelijk even de voetmaat nameten!

Maar, het is een R56, modeljaar 2008. Weet iemand dan welke maat dat is? En... is het gewoon een kwestie van de originele er af schroeven en de alta er op, of moet het hele antennevoetje vervangen worden?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
don't worry.
Het feit dat het R56 is, is genoeg info voor de groupbuy starter.
En het is gewoon eraf schroeven en eropschroeven zonder enig ander werk. Zelfs ik kan het !!!!!
Het feit dat het R56 is, is genoeg info voor de groupbuy starter.
En het is gewoon eraf schroeven en eropschroeven zonder enig ander werk. Zelfs ik kan het !!!!!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- katjan
- Mod virus alert!
Bericht
Ik hoop op de zeelandrit iemand te treffen die zo al een antenne heeft. Dan zal ik eens vriendelijk vragen of die eens gedurende een half uurtje op onze MINI mag staan. Dan kan ik onmiddellijk horen of de ontvangst ok is. Ons vorig klein antennetje deed het immers helemaal niet goed. Ik had het ook via een groepsbuy gekocht, en blijkbaar was ik de enige met problemen. Daarom zou ik het nu even willen afwachten. Als deze groepsbuy na 3/11 nog open staat, laat ik u beslist iets weten.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Over de ontvangst kan ik nog opmerken dat binnen Nederland de signaalsterkte niet overal even sterk is. In de Randstad heb je goede dekking van de zendmasten dus een 'slechte' antenne zou het daar ook gewoon goed doen. In de uiterste hoeken van Nederland (Noord-Groningen, Zuid Limburg, Zeeuws Vlaanderen ben je op grote afstand van zendmasten.
De signaalsterkte is daar minder en dat merk je vooral bij de commerciële zenders.
Hier het voorbeeld van Skyradio (rechterplaatje): (wel een beetje gedateerd plaatje)

De signaalsterkte is daar minder en dat merk je vooral bij de commerciële zenders.
Hier het voorbeeld van Skyradio (rechterplaatje): (wel een beetje gedateerd plaatje)

Gr, Marcel
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik ga voor de 100 mm gewoon omdat ik ze niet te klein wil ook de antenne, voor de rest heeft het niet veel verschil in ontvangst denk ikMM schreef:Zou een 100mm beter ontvangst hebben dan een 50mm? Waarom kiezen de meesten voor een 100mm vroeg ik me eigenlijk af... ? Mijn eerste idee was doe mij maar 50mm, maar als 100 beter ontvangst heeft
Onze sponsors