Niet dat ik weet, heb tot nu toe alleen voor de voorkant gekeken.
@ all, wanneer ik 10 setjes bij elkaar heb ga ik de bestelling plaatsen. Ik ga proberen om er nog wat extra korting vanaf te praten. Mocht dit lukken zal er natuurlijk een refund naar jullie rekening plaats vinden.
Bosch Aerotwin A450 S
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Is het niet zo dat de wisser aan de bijrijders zijde een andere maat moet zijn ivm de afronding van de voorruit?
Ik las op www.smartautoshop.nl dat deze 19"/480mm moet zijn voor de bijrijders zijde en de bestuurders zijde 18"/450mm?
Of maakt dit niets uit?
Trouwens hun prijzen zijn ook niet verkeerd...
Ossie
Ik las op www.smartautoshop.nl dat deze 19"/480mm moet zijn voor de bijrijders zijde en de bestuurders zijde 18"/450mm?
Of maakt dit niets uit?
Trouwens hun prijzen zijn ook niet verkeerd...
Ossie
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Wss kom ik toch nog tegen dan een stuk of 4 keer in Nederland
Ander geeft hij ze mss wel mee aan mijossie1972 schreef:Zou je ze eventueel ook per post kunnen versturen?
Mijn aankomende meeting is 18 mei 'waterland tour' en ik meen te lezen dat jij niet komt dan?

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Ossie, dat zou goed kunnen dat het twee formaten zijn. Alleen is het zo dat je ze bij de shop die jij aangeeft ze per stuk koopt en bij mij zitten ze in 1 set. Dit zijn dan wel dezelfde wissers.
Ik kan ze idd ook aan Jurgen mee geven. Die spreek ik binnenkort wel. Of aan iemand anders die naar de Waterlandroute gaat.
Zoals ik al vermeld had ga ik proberen korting te bedingen. Wellicht komen we dan rond die prijs uit.
@ Ossie en Maus, natuurlijk is het mogelijk deze te verzenden.
@ Kamiel, ik ga even op mijn bankrekening kijken
Ik kan ze idd ook aan Jurgen mee geven. Die spreek ik binnenkort wel. Of aan iemand anders die naar de Waterlandroute gaat.
Zoals ik al vermeld had ga ik proberen korting te bedingen. Wellicht komen we dan rond die prijs uit.
@ Ossie en Maus, natuurlijk is het mogelijk deze te verzenden.
@ Kamiel, ik ga even op mijn bankrekening kijken

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben net even wezen vragen voor de R56 rijders. Daarvoor zijn ook Bosch Aerotwins te krijgen. Alleen dit zijn twee verschillende wissers. Dus als bijvoorbeeld maaij en robbee een set willen bestel ik van beide 1 set van dezelfde en wissel de wissers onder elkaar uit. 1 wisser is de A450 S en de andere is de A475 meen ik maar dat wordt nog uitgezocht evenals de prijs. Setprijs zal wellicht goedkoper zijn dan per stuk.
Onze sponsors