RVS achterstrut R50/53
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
hey che, wanneer kan ik langskomen? of moet ik nog even wachten?
en betalen doe ik wel bij het afleveren of heb je liever dat ik het overschrijf??? Sorry dat ik even niet antwoorde, had nog een last minute vakantietje naar duitsland om te gaan snowboarden
groetjes, Shadow
en betalen doe ik wel bij het afleveren of heb je liever dat ik het overschrijf??? Sorry dat ik even niet antwoorde, had nog een last minute vakantietje naar duitsland om te gaan snowboarden

groetjes, Shadow
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jongens, ben vandaag niet ver gekomen want de kolomboormachine wilde niet meewerken en vanmiddag is de lasfles leeggelopen dus die moet ik morgenvroeg eerst gaan wisselen.
Was wel bezig met beugels voor 4 stangen dus verwacht dat die morgen wel af gaan komen maar dat zal niet eerder zijn dan in de middag dus als je langs wilt komen Jordy kan dat 's middags pas, stuur me maar even een mailtje
@Shadow, als je tijd/zin hebt kan het ook eventueel morgenmidag, stuur me maar even een mailtje
@Bas die van jou zaterdag meenemen of piep je ook vrijdagmiddag langs ?
@ Die van Maarten/Mavae gaat zaterdag mee met Annet.
Mischien dat ik zondag weer verder ga met de rest.
Zo nu maar us wat eten.
Was wel bezig met beugels voor 4 stangen dus verwacht dat die morgen wel af gaan komen maar dat zal niet eerder zijn dan in de middag dus als je langs wilt komen Jordy kan dat 's middags pas, stuur me maar even een mailtje
@Shadow, als je tijd/zin hebt kan het ook eventueel morgenmidag, stuur me maar even een mailtje
@Bas die van jou zaterdag meenemen of piep je ook vrijdagmiddag langs ?
@ Die van Maarten/Mavae gaat zaterdag mee met Annet.
Mischien dat ik zondag weer verder ga met de rest.
Zo nu maar us wat eten.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk maar wanneer je de mijne af hebt, als je dan voor verzendkosten zou willen checken (ik denk dat het gewoon mogelijk is, hij is wel lang, maar dat is gewoon te verzenden.
Oke, dus dan kan ik m er zo opzetten!Che schreef:ik stel ze allemaal precies af in mijn eigen Mini dus hoef je ze in principe niet meer na te stellen maar kan wel als je dat wilt.Adrenalin Junkie schreef:Wow, wat zien die er super gaaf uit!![]()
Hoe is nou de bedoeling dat je deze monteert, gewoon zo draaien dat hij exact op de gaten past, of ook nog eens aandraaien terwijl deze gemonteerd zit?
Zodra de mijne klaar is, zou ik graag willen dat je m naar me toe verstuurd.
Als alles zover is, stuur dan maar een pm met je gegevens!
Dan betaal ik de strut plus verzendkosten.
Alvast bedankt,
Mvg. Alain
heb me nog niet verdiept in verzendkosten...lang ding he.
zaterdag zie ik Annet en die neemt wrschijnlijk de strut van Mavae mee, zie dat er meer mensen in de omgeving Utrceht wonen dus wellicht handig om er meerdere mee te geven als ik ze af heb en als Annet dat geen probleem vindt ?

Kijk maar wanneer je de mijne af hebt, als je dan voor verzendkosten zou willen checken (ik denk dat het gewoon mogelijk is, hij is wel lang, maar dat is gewoon te verzenden.
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors