Groupbuy: LED' voor stadslichten+deurpanelen. BINNEN!!!!!!!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
UPDATE III, De groupbuy is gesloten!!!
Ik neem helaas geen bestellingen meer aan!!!
Nu de afhandeling nog
Ik geef een aantal opties waaruit jullie kunnen kiezen:
1: Uitdelen MINI United (duurt misschien nog te lang?).
2: Weer een "Friday night MINI meeting" organiseren in Eindhoven. Ik kan dan helpen met monteren
3: Ophalen in Venlo
4: Normaal versturen in een bubbeltjes envelope. De kosten zijn €1,50*
5: Verzenden als pakketpost (verzekerd en met tracking nummer). De kosten zijn dan €6 (duur!!)
6: Ik verstuur het naar 1 centraal adres (Clubhuis in Breda?). Dan kunnen jullie het daar zelf ophalen.
De verzendkosten worden dan onderling verdeeld (Hier dan ook de keuze tussen standaard of pakketpost).
*Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele verlies door TPG post. Dit heb ik (helaas) al meerdere keren moeten meemaken. Op eigen risico dus!!
Om de groupbuy zo snel mogenlijk te laten verlopen, schiet ik het geld voor de LED's alvast voor.
Vanavond reken ik uit hoeveel iedereen precies moet betalen. Ik hoop dat jullie het geld dan zo snel mogelijk naar mijn rekening kan overmaken (rekeningnummer komt nog). Het is namelijk erg vervelend om lang op een betaling te moeten wachten
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel
Ik neem helaas geen bestellingen meer aan!!!
Nu de afhandeling nog

Ik geef een aantal opties waaruit jullie kunnen kiezen:
1: Uitdelen MINI United (duurt misschien nog te lang?).
2: Weer een "Friday night MINI meeting" organiseren in Eindhoven. Ik kan dan helpen met monteren

3: Ophalen in Venlo
4: Normaal versturen in een bubbeltjes envelope. De kosten zijn €1,50*
5: Verzenden als pakketpost (verzekerd en met tracking nummer). De kosten zijn dan €6 (duur!!)
6: Ik verstuur het naar 1 centraal adres (Clubhuis in Breda?). Dan kunnen jullie het daar zelf ophalen.
De verzendkosten worden dan onderling verdeeld (Hier dan ook de keuze tussen standaard of pakketpost).
*Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele verlies door TPG post. Dit heb ik (helaas) al meerdere keren moeten meemaken. Op eigen risico dus!!
Om de groupbuy zo snel mogenlijk te laten verlopen, schiet ik het geld voor de LED's alvast voor.
Vanavond reken ik uit hoeveel iedereen precies moet betalen. Ik hoop dat jullie het geld dan zo snel mogelijk naar mijn rekening kan overmaken (rekeningnummer komt nog). Het is namelijk erg vervelend om lang op een betaling te moeten wachten

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
) in Eindhoven.
Als er niet genoeg animo voor is, kom ik ze wel eens afhalen.
In beide gevallen hoop ik op wat hulp...
Maaij; hartstikke bedankt voor deze group buy!
Ik kom graag naar een nieuwe Mini Meat (Maaij schreef:MINI meet in Eindhoven is alleen als er voldoende MINI's aanwezig zijn. Anders heeft dat weinig zin

Als er niet genoeg animo voor is, kom ik ze wel eens afhalen.
In beide gevallen hoop ik op wat hulp...

Maaij; hartstikke bedankt voor deze group buy!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed geregeld Maaij!!
Ik betaal de lampjes wel samen met die rev-steun! Komt allemaal goed!
(voor mij gewoon bubbeltjes-envelop
)
Ik betaal de lampjes wel samen met die rev-steun! Komt allemaal goed!
(voor mij gewoon bubbeltjes-envelop

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maaij kerel, super geregeld! Wederom toppie!
Ik ga voor de Eindhoven meet. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik ze heb, goed heb geinstalleerd én dat ik er ook nog een veel te gezellige avond aan over houd. Wanneer is deze meet dan?!
Ik ga voor de Eindhoven meet. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik ze heb, goed heb geinstalleerd én dat ik er ook nog een veel te gezellige avond aan over houd. Wanneer is deze meet dan?!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
We wachten de datum afGeert-Jan schreef:Ik moet volgens mij ook maar eens een keertje naar eindhoven komen
Misschien kan ik dan meteen de lampies van henkietenk meenemen.
(Of misschien wil ie meerijden)

Onze sponsors