ik wil niet heel erg vervelend overkomen maar vind het nu toch wel erg lang duren, ondanks de feestdagen...
Het alles wel verzekerd verzonden? heb het zelden zo lang meegemaakt vanuit engeland. Ook niet met pallethandel.
Gr. Joeri
PlayMini uitlaat
- Squeek
- Mod virus alert!
Bericht
Stomme pech met die Kerst.
Hi Coen.
I have just spoken to the shipping company for you and it seems that your despite your shipment being picked up from Playmini on the 22nd of December
It then stayed in England during the Christmas break, so I have complained and they are sending it by priority today. Sorry for this, it was out of my hands.
I will let you know what the delivery time is later.
Best regards.
Nick.
Begrijpelijk! Wellicht dat onderstaand bericht op 3/1 van Nick van Playmini je wat gerust stelt...audissimo schreef:ik wil niet heel erg vervelend overkomen maar vind het nu toch wel erg lang duren, ondanks de feestdagen...
Het alles wel verzekerd verzonden? heb het zelden zo lang meegemaakt vanuit engeland. Ook niet met pallethandel.
Gr. Joeri
Stomme pech met die Kerst.

Hi Coen.
I have just spoken to the shipping company for you and it seems that your despite your shipment being picked up from Playmini on the 22nd of December
It then stayed in England during the Christmas break, so I have complained and they are sending it by priority today. Sorry for this, it was out of my hands.
I will let you know what the delivery time is later.
Best regards.
Nick.
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
Nou helemaal super! Echt top zo'n gb. Heb je een mooie uitlaat voor weinig. Nou dan mag het van mij best wat langer duren
maar dat is mijn mening.

- Squeek
- Mod virus alert!
Bericht
Nou beste mensen, de lading is geteld en volgens Coen compleet.
Kortom, het is binnen
Jullie hebben inmiddels een PM van mij met de gegevens van Coen om je uitlaat om te halen. Maak svp eerst even een afspraak met Coen wanneer je kunt afhalen.
Tijd voor
Kortom, het is binnen

Jullie hebben inmiddels een PM van mij met de gegevens van Coen om je uitlaat om te halen. Maak svp eerst even een afspraak met Coen wanneer je kunt afhalen.
Tijd voor

Laatst gewijzigd door Squeek op 06 jan 2012, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
JaloersSqueek schreef:Playmini uitlaat keurig verpakt en opgelsagen door Coen.
Inmiddels hier een prachtig stuk RVS in de kamer liggen

- BlackFlank
- Mod virus alert!
- dr love
- Nieuw Lid
Bericht
Super dat ze binnen zijn !!!! Ik ben erg benieuwd...
Zijn er nog mensen die een playmini uitlaat besteld hebben en morgen toevallig ook naar de oud-en-nieuwrit van de minisevenclub gaan? Want daar ben ik ook en dan kan ik hem misschien meenemen....
Groet Rene
Zijn er nog mensen die een playmini uitlaat besteld hebben en morgen toevallig ook naar de oud-en-nieuwrit van de minisevenclub gaan? Want daar ben ik ook en dan kan ik hem misschien meenemen....
Groet Rene
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan ik bevestigen, bestaat voor een Cooper uit 2 delen, ben er zelf van Vianen mee naar Groningen gereden, met 1 helft van de achterbank plat.Ivo schreef:Het pakket past gewoon achterin een MINI toch?Squeek schreef:Playmini uitlaat keurig verpakt en opgeslagen door Coen.
Inmiddels hier een prachtig stuk RVS in de kamer liggen
Onze sponsors