Ik heb de bedragen voor de lampjes! Ik zal zode eerste post updaten. Iedereen heeft een PM met daarin alle gegevens. Ik zal alles opsturen en afgeven zodra alle bedragen betaald zijn.
PS. Je kan die van mij ook aan Marcel Clemens meegeven of meesturen (volgens mij kost dat niks extra) dan haal ik ze wel een keer bij Marcel op.... Vind ie vast niet erg.
Alles ligt hier al klaar.... om opgehaald te worden in Amsterdam Dus verzenden is niet meer te doen. Van Marcel heb ik nog niks gehoord wat ie precies wilt!
Voor mensen met een aerokit! Twee dingen evenkort die Tysie en ik vandaag tegen kwamen tijdens het monteren van de kit!
1. De sidemarkers voor plaatsen betekent dat je de gaatjes in de bumper groter moet maken, want ze passen er niet zo maar in!
2. Achter zitten de sidemarkers vrij los en moet je ze echt vastplakken met dubbelzijdig plakband. Let daarmee op!
Het aansluiten van de lampjes is even het probleem! Achter is het lastig te doen en moet ik de schema's hebben van de verlichting, omdat ik niet weet welke draden we moeten hebben. Voor is het wel vrij simpel te doen. Je moet de verlichting aan de bekabeling van je standlichten vast maken! Ik ga dit zelf komend weekend doen. Ik zal een DIY maken voor iedereen!