PlayMini uitlaat

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jan 2012, 14:17

Iedereen heel erg bedankt voor deelname aan deze GB3. Top! :bier
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jan 2012, 16:19

dr love schreef:Super dat ze binnen zijn !!!! Ik ben erg benieuwd...

Zijn er nog mensen die een playmini uitlaat besteld hebben en morgen toevallig ook naar de oud-en-nieuwrit van de minisevenclub gaan? Want daar ben ik ook en dan kan ik hem misschien meenemen....

Groet Rene
ja hier ben ik morgen ook bij. maar ik wil hem er morgen al onder hebben zitten ;) kan ik meteen de rit rijden met een dikke sound! wel een goed aanbod!
Wimvs
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jan 2012, 16:24

vet :P
dr love
Nieuw Lid
Nieuw Lid

07 jan 2012, 17:49

Heb contact gehad met Coen. Lukt mij niet om hem zondag/morgenvroeg op te halen, dus dan wordt het voor mij later.... Helaas dus. Maar als er iemand is die hem vanavond al wel ophaalt, en ook naar de oud-en-nieuwrit gaat, ik hou me aanbevolen hoor.... :wink:

@squeek/niels: super bedankt voor het REGELEN van deze GB3!!
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jan 2012, 20:08

Laat het monteren beginnen!
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2012, 20:16

Wat je kunt verwachten (na zo'n 3000km inmiddels):
MartijnGizmo schreef:Vandaag even een paar videootjes gemaakt, en ja, ze zijn saai... >)

Uitlaatfilmpje, gemaakt voor mede-Mini-rijders die zo'n feestpijp overwegen:

Vergelijkbaar, maar iets boeiender dankzij de naar achteren gerichte bumpercam:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2012, 20:38

Ik ga die van mij maandagochtend ophalen bij Coen. 8) Ben heel benieuwd!
Squeek schreef:Iedereen heel erg bedankt voor deelname aan deze GB3. Top! :bier
Jij bedankt voor het organiseren! :icon_top:
Afbeelding
Petez62
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

07 jan 2012, 22:36

Ik heb de mijne vanmiddag opgehaald bij coen (en hij zat net zo lekker in bad; ik was iets te vroeg :D )
De playmini komt net op tijd want de oude hangt al 2wk aan een ijzerdraad, de beugel is helemaal weggerot (in 6 jaar :? ) en de demper heeft 2 grote gaten, ook rot dus.

Volgende week meteen monteren en dan kan de misses weer rondscheuren.
Thnx voor de organisatie.
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jan 2012, 22:56

Ik heb de uitlaat net gemonteerd. Maar er zat geen klem bij om de 2 delen aan elkaarvast te maken. Gelukkig heb ik er nog een liggen. Want ik heb even zonder klem gereden maar de temper schuift gewoon los van de pijp. Dus controleer voordat je de uitlaat gaat monteren of er een klem bij zit. Verder zou de voorste pijp, bij mij in ieder geval, 15 mm korter mogen. De demper blijft tegen mijn achterbumper aan zitten. Ik ga deze mod zo even uitvoeren. Voor de rest moest ik zelf 2 M10 bouten met moeren regelen. Deze zitten er niet bij.

Dit zijn de dingen die ik tegen ben gekomen. Hoop dat jullie er wat aan hebben :)
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2012, 23:05

BlackFlank schreef:Ik heb de uitlaat net gemonteerd. Maar er zat geen klem bij om de 2 delen aan elkaarvast te maken. Gelukkig heb ik er nog een liggen. Want ik heb even zonder klem gereden maar de Demper schuift gewoon los van de pijp. Dus controleer voordat je de uitlaat gaat monteren of er een klem bij zit. Verder zou de voorste pijp, bij mij in ieder geval, 15 mm korter mogen. De demper blijft tegen mijn achterbumper aan zitten. Ik ga deze mod zo even uitvoeren. Voor de rest moest ik zelf 2 M10 bouten met moeren regelen. Deze zitten er niet bij.

Dit zijn de dingen die ik tegen ben gekomen. Hoop dat jullie er wat aan hebben :)
de uitlaat van Blackflank klinkt heel erg goed, monteren was echt een makkie!(je hebt wel een brug nodig deze hebben wij zelf even moeten 'fabriceren', let er ook even van te voren op of je rubbers nog goed zijn, die kun je ook makkelijk vervangen als ze kapot zijn, als je dan toch bezig bent :)
Petez62
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

07 jan 2012, 23:50

Blackflanck, welke lengte M10 heb je nodig? Waar zijn die voor?
Petez62
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 jan 2012, 00:14

Oeps.....ik zit net nogeens naar die foto's te kijken in de TS.

Ik heb een R50 en ik heb zo'n hele lange tussenpijp gekregen van Coen (127cm). Als ik de foto's bekijk dan lijkt deze toch voor de R53 te zijn en heeft de R50 een " korte" tussenpijp met extra ophangpunt en een forse knik. Die zit er in die lange pijp ook niet in, alleen een flauwe knik.

Het vreemde is wel dat er een sticker op zit van PMB02 en dat zou de juiste pijp zijn.

Heb ik de verkeerde tussenpijp?
Petez62
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 jan 2012, 00:36

net reactie van Coen gehad....Ik heb gewoon de juiste pijp. De R53 tussenpijp is nog langer en dikker.
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jan 2012, 01:02

Petez62 schreef:Blackflanck, welke lengte M10 heb je nodig? Waar zijn die voor?
Na je midden demper zit een flens. En daarna die lange buis en dan je einddemper. In de flens van de originele uitlaat zitten twee tabeindes geperst (aan de "lange buis". Hier worden de moeren op gedraaid. Nu is het zo dat aan de flens van je lange buis van je play mini uitlaat geen tabeindes zitten, maar dat er gewoon twee gaten in zitten. Daarom heb je twee M10 bouten nodig. 40mm lang moet genoeg zijn ;)
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jan 2012, 21:50

tnx voor de organisatie! deze week ophalen bij Coen en direct klussen. mijn huidige uitlaat heeft het echt opgegeven nu...

Terug naar “Afgeronde groupbuys”