Ik moet mezelf wel ff kriebelen want een ander doet het niet

Uitlaat klinkt super, ik ga morgen maar weer eens aan de slag met de uitlaat. Denk weer helemaal los halen en opnieuw beginnen. Ben er achter gekomen dat 1 steun een CM langer is dan de andere steun waardoor hij nu tegen de bekisting komt van de Accu onder de auto. hopelijk is dit het probleem en past alles perfect.Floor-is schreef:Heh, ik overweeg de JCW-potten te vervangen door een PlayMini. All in due time, nu andere prioriteiten
Boy: ik had aangeboden je te helpen toch.. Hoop dat je het zelf toch fiksen kunt
Kan je misschien een fotootje maken Boy1803 want nu ben ik wel benieuwd hoe het eruit ziet incl. de eindstukkenboy1803 schreef:Hij zit er goed onder, vandaag weer even bezig geweest, stukje van de steun af moeten slijpen waardoor hij de boel nu niet meer van zijn plaats drukt. Uitlaat zit perfect en super mooi geluid!
Check even mijn show your ride, zojuist foto's bijgezet!Erwin CS schreef:Kan je misschien een fotootje maken Boy1803 want nu ben ik wel benieuwd hoe het eruit ziet incl. de eindstukkenboy1803 schreef:Hij zit er goed onder, vandaag weer even bezig geweest, stukje van de steun af moeten slijpen waardoor hij de boel nu niet meer van zijn plaats drukt. Uitlaat zit perfect en super mooi geluid!![]()
Onze sponsors