Ndenotter, je moet gewoon naar de dealer gaan en die zijstukken kopen Je kan die gewoon vervangen, dat is geen enkel probleem. Ik weet niet de nummers waaronder je ze moet bestellen, maar die zijstukken zijn gewoon los verkrijgbaar voor alle vier de kanten.
Gasten, vandaag nieuws gehad uit de states! De sidemarkers zijn backorder wat betekent dat ze niet op voorraad zijn en besteld. We worden zo snel mogelijk gecontact wanneer ze weer leverbaar zijn!
MR schreef:Gasten, vandaag nieuws gehad uit de states! De sidemarkers zijn backorder wat betekent dat ze niet op voorraad zijn en besteld. We worden zo snel mogelijk gecontact wanneer ze weer leverbaar zijn!
Zo vandaag eindelijk eens tijd gehad om de stekkertjes en kabeltjes op te halen bij de dealer. De planning was om vandaag die sidemarkers er eindelijk eens in te plaatsen.
Ik kan dus *** nergens meer mn LEDjes vinden!
Zijn er mensen die nog een extra setje hebben liggen?
Gasten zodra ik weer n beetje alles op de rit heb.... kom ik bij jullie terug... heb gedoe aan me kop en me hoofd staat niet naar sidemarkers helaas :(... ik kom ASAP hierop terug!