Blont-007 denk je ook nog aan mij met de Parking Only bordjes? Hopelijk heb je ze nog ergens gevondenBlont-007 schreef:Graag gedaan!!

Zoniet, kunnen ze mss wel mee met deze nalevering

Blont-007 denk je ook nog aan mij met de Parking Only bordjes? Hopelijk heb je ze nog ergens gevondenBlont-007 schreef:Graag gedaan!!
De Herven....... kippeneindje. Keertje dagje ruilenMR schreef:Yup that is me! Ik had ook graag een cabrio gehad, maar ik vond het al te gek worden qua prijs.... En de checkmate was niet in cabrio variant te krijgen. Al heb ik wel een keer gereden in een Cooper cabrio en ik moet zeggen met dat weer van van het weekend mis je het wel enorm!
Back on topic
MR
Blont-007 schreef: Had ik al geregeld!!
JCW_Werk schreef:Wanneer denk je dat je ze gaat versturen ida? Zijn ze al klaar? Wij wachten met smart op ze!
Oke! bedankt!Blont-007 schreef:JCW_Werk schreef:Wanneer denk je dat je ze gaat versturen ida? Zijn ze al klaar? Wij wachten met smart op ze!
Ik weet het niet ik was vrij afgelopen dagen,maar maandag zal ik het eens vragen.
Het zijn nl. wel ordertjes die er tussendoor moeten, is er tijd dan wordt het zeker gedaan.
Marcel Marcel rood/wit Betaling nog niet ontvangen
Onze sponsors