Badge-houder en driving-badges
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Best GB's,
Zojuist ontving ik van Todd de volgende @mail:

Zojuist ontving ik van Todd de volgende @mail:
Todd schreef:Roy,
I got the additions to the order.
The items are scheduled to ship out tomorrow and
usually take 5-7 business days for international orders to arrive
so hopefully you'll have the badges in hand around the end of next week.
Hope this helps.
Cheers.
Todd

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
We zullen wel zien. Zou mooi zijn bij Kika maar het is ook nog een flinke klus om alles te verdelen.
Top Jenskins, en nu maar duimen dat het meevalt met de invoerrechten

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Yeah, me too.Todd schreef:Hope this helps.
Cheers.
Todd
We zullen wel zien. Zou mooi zijn bij Kika maar het is ook nog een flinke klus om alles te verdelen.
Top Jenskins, en nu maar duimen dat het meevalt met de invoerrechten

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmiddag zijn afgeleverd: de badge houders!!!
Hiervoor moest ik wel nog 68 euro aftikken.
De badgehouders zullen we zondag mee nemen.
Moeten we alleen met z'n allen bedenken hoe we 't zo breien dat iedereen z'n houder(s) bij me komt afhalen.
Want als die niet per post verstuurd hoeven te worden, scheelt dat weer in extra kosten!
Jullie ideeen zijn welkom!
1 gedeelte in ieder geval.Blont-007 schreef:Joepie dat gaat goed komen. Proost Roy
Vanmiddag zijn afgeleverd: de badge houders!!!

Hiervoor moest ik wel nog 68 euro aftikken.

De badgehouders zullen we zondag mee nemen.
Moeten we alleen met z'n allen bedenken hoe we 't zo breien dat iedereen z'n houder(s) bij me komt afhalen.
Want als die niet per post verstuurd hoeven te worden, scheelt dat weer in extra kosten!
Jullie ideeen zijn welkom!

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Allemaal errug goeie tips, guys!!!
Anyway,
Ik neem dus die badgehouders mee.
jullie moeten zelf maar uitkijken naar de schoonste PepperWhite die zondag aanwezig is.
Omdat ik vrijwel niemand van gezicht ken en dus niet kan nagaan of degene die z'n badgehouder komt claimen ook de daadwerkelijke eigenaar is, hoop ik op 'n beetje sociale controle van de anderen.
Maar dat zal vast helemaal goed komen.

Anyway,
Ik neem dus die badgehouders mee.
jullie moeten zelf maar uitkijken naar de schoonste PepperWhite die zondag aanwezig is.

Omdat ik vrijwel niemand van gezicht ken en dus niet kan nagaan of degene die z'n badgehouder komt claimen ook de daadwerkelijke eigenaar is, hoop ik op 'n beetje sociale controle van de anderen.
Maar dat zal vast helemaal goed komen.

- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb het geld voor de badgehouder nu ook overgemaakt.
Thanx! Tot zondag!
Misschien moet je je overzicht weer even bijwerken zodat iedereen weet wat ze nog moeten betalen..
[Edit: Zie nu dat je verderop een bericht hebt geplaatst wat meer up to date is. Ik zat in de eerste post te kijken...
Maar heb ik het nu (zonder het bewust te zijn) 2x betaald? Want daar staat dat ik al betaald heb, terwijl ik dacht dat ik alleen de badges betaald had... HELP?]
Thanx! Tot zondag!
Misschien moet je je overzicht weer even bijwerken zodat iedereen weet wat ze nog moeten betalen..
[Edit: Zie nu dat je verderop een bericht hebt geplaatst wat meer up to date is. Ik zat in de eerste post te kijken...
Maar heb ik het nu (zonder het bewust te zijn) 2x betaald? Want daar staat dat ik al betaald heb, terwijl ik dacht dat ik alleen de badges betaald had... HELP?]
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Peerkie,
Ik ga zondag alleen de houders uitdelen en geen geld daarvoor in ontvangst nemen.
Het gekloter met wisselgeld in die drukte lijkt me ondoenlijk om te doen.
Dus gewoon; afhalen en afvinken. Geen probleem.
De uiteindelijke kosten kan ik pas uitrekenen, zodra ik de badges ontvangen heb.
Dan reken ik uit wat iedereen nog moet overmaken aan BTW en invoerrechten.

Ik ga zondag alleen de houders uitdelen en geen geld daarvoor in ontvangst nemen.
Het gekloter met wisselgeld in die drukte lijkt me ondoenlijk om te doen.
Dus gewoon; afhalen en afvinken. Geen probleem.
De uiteindelijke kosten kan ik pas uitrekenen, zodra ik de badges ontvangen heb.
Dan reken ik uit wat iedereen nog moet overmaken aan BTW en invoerrechten.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is goed man! Hehe. Dat die houders binnen zijn is wel netjes en op tijd! Die badges kunnen wel opgestuurd worden neem ik aan. Die zijn toch niet zo groot en zwaar?