Ik denk dat meneer agent het idee wel waardeert hoor, en dat ie zal voorstellen aan de officier van justitie ofdat voortaan niet alle Mini's zo'n sticker mogen gebruiken.denizg schreef:Nog een tevreden clubbie er bij hier! Stickers zijn perfect!Hopen dat meneer de agent ze ook zo mooi vindt
Misschien...MR schreef:Goedemiddag iedereen hier... Wie wil er binnenkort zijn auto laten stickeren? Ik moet nog een heel klein beetje laten doen, nadat ik een ongelukje heb gehad. Probleem is alleen dat Youri nog wat andere gegadigde op 1 dag wil laten stickeren. Nu zijn er amper mensen en om nu alleen voor twee kleine streepjes een dag uit te trekken da ging wa te ver... Dus als er iemand nog moet gaan stickeren dan ff snel want dan kan ik ook namelijk:D
MR
Edit: dit ziet er best cool uit zeg...Bashy schreef:Misschien...MR schreef:Goedemiddag iedereen hier... Wie wil er binnenkort zijn auto laten stickeren? Ik moet nog een heel klein beetje laten doen, nadat ik een ongelukje heb gehad. Probleem is alleen dat Youri nog wat andere gegadigde op 1 dag wil laten stickeren. Nu zijn er amper mensen en om nu alleen voor twee kleine streepjes een dag uit te trekken da ging wa te ver... Dus als er iemand nog moet gaan stickeren dan ff snel want dan kan ik ook namelijk:D
MRHeeft er iemand een foto van een PS met bonnet stripes (viper)?