JCW Carbon Downtubes
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Aha...dan zal het daar wel aan liggen !!!!ossie1972 schreef:Geweldig jongens,
Mijn aandeel van 251,50 wordt per direct aan je overgemaakt, Che.
Keep us posted wat de levering betreft.
Weekend!
ps, mijn Outlook Express doet raar, ik zal moeten scannen voor virussen.![]()
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jongens, slecht nieuws !!
de carbon downtubes zijn pas eind november weer leverbaar !!
Heb de rest vd bestelling wel gewoon door laten gaan en meteen even naar South City gemaild of hij wellicht nog 3 paar downtubes op voorraad heeft en zijn prijs.
Vanavond even tjekken wat we daarmee doen.
de carbon downtubes zijn pas eind november weer leverbaar !!
Heb de rest vd bestelling wel gewoon door laten gaan en meteen even naar South City gemaild of hij wellicht nog 3 paar downtubes op voorraad heeft en zijn prijs.
Vanavond even tjekken wat we daarmee doen.
Laatst gewijzigd door ginoceros op 06 okt 2008, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nog geen antwoord van South City.
Heb de lokale BMW dealer hier ook gemaild of ie een interessante prijs kan maken en snel kan leveren dus even afwachten.
in ergste geval moeten de downtubes dus wachten tot begin december. Wanneer dit het geval is stort ik jullie geld terug natuurlijk.
Heb de lokale BMW dealer hier ook gemaild of ie een interessante prijs kan maken en snel kan leveren dus even afwachten.
in ergste geval moeten de downtubes dus wachten tot begin december. Wanneer dit het geval is stort ik jullie geld terug natuurlijk.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bericht van dealer...ok in NL staan de downtubes in backorder met verwachtte levertijd december 2008 !! Hun prijs 165,- tssssss.
Nog even antwoord van South City afwachten maar verwacht daar niet veel meer van dus ben bang dat we echt op de downtubes moeten wachten. Rest vd spullen komt wrschijnlijk deze week binnen in Kaarst.
Nog even antwoord van South City afwachten maar verwacht daar niet veel meer van dus ben bang dat we echt op de downtubes moeten wachten. Rest vd spullen komt wrschijnlijk deze week binnen in Kaarst.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vannacht mail van South City gehad.....hij wacht al een tijdje op 5 carbon downtubes sets en laat mij vandaag of morgen weten of ze definitief op korte termijn binnenkomen !!!
Als dat zo is doen jullie dan mee voor die 450 euro voor 3 sets of willen jullie wachten tot december op Timmermanns ?
Ik zelf wil ze zsm hebben dussuh .......
Als dat zo is doen jullie dan mee voor die 450 euro voor 3 sets of willen jullie wachten tot december op Timmermanns ?
Ik zelf wil ze zsm hebben dussuh .......
Onze sponsors