Groupbuy: aerosideskirts (2e editie) (Gesloten)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Ik hen een PL gezien met aero pakket (wannes?). Zal dus geen probleem zijn.
Alles is te spuitenFastBunny schreef:Zou onder een parklane ook niet misstaan denk ikNexus schreef:Maaij schreef:
Mee eens![]()
Alleen is de vraag of ze hem ook in die kleur hebben?

Ik hen een PL gezien met aero pakket (wannes?). Zal dus geen probleem zijn.
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
hoera eindelijk komen ze eraan. Had het ooit bij de dealer gevraagd, in kleur kwam op net boven de 600 uit. Vind dit een puike prijs, stuur maar naar me huis, monteren doe ik zelf. Ga voor 30 minuutjes werk echt geen 83 of zoals de lokale dealer zegt 120 euro betalen.
Graag indi-blue voor een pre-facelift coupe! (tussen al die cabrio's)
Graag indi-blue voor een pre-facelift coupe! (tussen al die cabrio's)
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Peter, Benno, FunkyRAT, Hans en Leon,
Zojuist de mail verzonden met de bestelgegevens naar jullie mailadres.
Dat gaat er weer mooi uitzien!!
@ anderen: bestellen is nog gewoon mogelijk!

Zojuist de mail verzonden met de bestelgegevens naar jullie mailadres.
Dat gaat er weer mooi uitzien!!

@ anderen: bestellen is nog gewoon mogelijk!

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat denk ik dus ook, dat de 15" velgen kleiner uit gaan vallen als je de aerosideskirts installeerd. Grotere velgen zullen de auto eerder "dik" maken dan aerosideskirts. Bovendien is het een verbetering aan de wegligging; breder en plattere band (natuurlijk wel alles in porporties).henkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
(Tenzij m'n pa en ma me willen sponsoren voor zo'n setje natuurlijk!
)
Ik vind de aerosideskirts heeeel mooi, maar ik wil niet meer zoveel aan mijn MINI uitgeven qua onnodige onderdelen, ben blij zoals hij nu is. Misschien de volgende MINI.Mini Poeper schreef:Dat denk ik dus ook, dat de 15" velgen kleiner uit gaan vallen als je de aerosideskirts installeerd. Grotere velgen zullen de auto eerder "dik" maken dan aerosideskirts. Bovendien is het een verbetering aan de wegligging; breder en plattere band (natuurlijk wel alles in porporties).henkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.
(Tenzij m'n pa en ma me willen sponsoren voor zo'n setje natuurlijk!

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors