Clubman JCW aero pakket voor alle uitvoeringen

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 jul 2009, 10:00

Jurgen schreef:Ik moet het enkel gespoten hebben. Ik ga niet met al die bumpers twee keer naar een spuiter gaan zeulen op ze dan te laten spuiten. Wat me dan wss nog duurder uitkomt dan de gespote versie van BMW. Dan wil ik wel twee weken langer wachten.
Geen probleem.....kan ook :wink:
PM me even je gegevens
Regards
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jul 2009, 12:13

Heb mijn vader zijn gegevens ook doorgegeven.
Ben wel geen grote fan van de betaling vooraf, vooral omdat ik er nu nog wat sceptisch over sta met de lage prijs en dat Greg hem nog niet kan leveren..

Had daar graag eerst wat zekerheid over geweten vooraleer we er 1500 euro aanbesteden.. Het is echt niet de moment om dat geld te zien verdwijnen ;)
patrick1976
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 jul 2009, 12:23

He Toine,

Ik neem aan dat je de dealer pas hoeft te betalen bij aflevering? zo gaat dat toch meestal met goederen of zie ik dat verkeerd... Aanbetaling snap ik, maar als het niet goed is heb ik geen mandaat meer om dingen te laten wijzigen (verkeerd gespoten, niet alles erbij geleverd, verkeerde set etc.etc. ) :shock: kan genoeg scenario's bedenken.
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 jul 2009, 12:39

patrick1976 schreef:He Toine,

Ik neem aan dat je de dealer pas hoeft te betalen bij aflevering? zo gaat dat toch meestal met goederen of zie ik dat verkeerd... Aanbetaling snap ik, maar als het niet goed is heb ik geen mandaat meer om dingen te laten wijzigen (verkeerd gespoten, niet alles erbij geleverd, verkeerde set etc.etc. ) :shock: kan genoeg scenario's bedenken.
Sets moeten ingekocht worden en daardoor deze prijs.
Als we nu allemaal gaan bestellen en vervolgens gaan annuleren om wat voor reden dan ook.........zit de dealer met een set in kleur gespoten bumpers voor een bepaald model.
Alles wat verkeerd is........gespoten, missende onderdelen etc.........valt gewoon onder garantie en wordt conform dealergarantie opgelost. Kom echt goed. :wink:
Regards
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2009, 13:00

Ik geloof nog steeds niet dat hij al aan de sets kan geraken...
En voorafbetalen zou ik helemaal niet doen... dat vraag ik ook nooit!
Het eerlijkste voor hem en de klant is een klein voorschot van 250€ ofzo...
Enja, als hij de markt wat wil verzuren met zo'n prijzen, dan moet de dealer er nog wat voorover hebben e!
Eerst het pakketje zien, en dan betalen zou ik zeggen...

BTW, Berthil, zou je dit topic eens in Groupbuy willen zetten en niet in Sponsoren aub...? thx! :wink:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 jul 2009, 13:06

Heb bij Smartie mijn r113 velgen gekocht in het zwart en deze waren toen ook nog niet in Nederland te bestellen..Heb vooraf 1500 euro betaald (ook goedkoop ivm dealerprijzen) en de waar is netjes thuis op de stoep afgeleverd!! :D :D

De dealer vroeg zich daarna idd af hoe ik in godsnaam aan die velgen kwam :roll: :roll: >) >) , want hij kon ze toen nog niet bestellen.
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 jul 2009, 13:37

pimmy schreef:Heb bij Smartie mijn r113 velgen gekocht in het zwart en deze waren toen ook nog niet in Nederland te bestellen..Heb vooraf 1500 euro betaald (ook goedkoop ivm dealerprijzen) en de waar is netjes thuis op de stoep afgeleverd!! :D :D

De dealer vroeg zich daarna idd af hoe ik in godsnaam aan die velgen kwam :roll: :roll: >) >) , want hij kon ze toen nog niet bestellen.

Jongens tis graag of niet en mocht het niet lukken om wat voor reden dan ook..........trust me......komt het geld gewoon weer retour. We zitten hier niet om iemand een oor aan te naaien......simpelweg om te proberen wat pieken te besparen :wink:
Regards
coendek
Stoepsleutelaar

01 jul 2009, 15:37

guys...

no worries!!

komt zeker goed hier..

ik snap greg zijn punt maar dat komt denk ik omdat greg smartie nog niet kent... :wink:

IK heb er iig geen moeite mee :D

Coen
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2009, 16:01

coendek schreef:guys...

no worries!!

komt zeker goed hier..

ik snap greg zijn punt maar dat komt denk ik omdat greg smartie nog niet kent... :wink:

IK heb er iig geen moeite mee :D

Coen
Ligt niet aan Smartie :wink: -leuke jongen- ligt aan de mentaliteit van andere dealers :wink:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
coendek
Stoepsleutelaar

01 jul 2009, 16:13

aaah verkeerd begrepen.. dacht dat je aan smartie twijfelde :wink:

Coen
patrick1976
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 jul 2009, 06:57

Ik be over. Ik doe ook mee!
Patrick
clubman hot chocolate
september 2008
lijsten niet mee gespoten ( toch?)
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 jul 2009, 07:54

patrick1976 schreef:Ik be over. Ik doe ook mee!
Patrick
clubman hot chocolate
september 2008
lijsten niet mee gespoten ( toch?)
Toppie !!!
Nee......lijsten niet meespuiten. Moet sowieso toch achteraf gedaan worden dus als je ooit nog anders wil moet je naar een spuiter in de buurt.
Regards
coendek
Stoepsleutelaar

02 jul 2009, 09:19

:)) :)) :)) :))

komt helemaal goed hier :D
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

02 jul 2009, 09:46

Hoeveel man hebben we nu?
Afbeelding
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 jul 2009, 11:03

Jurgen schreef:Hoeveel man hebben we nu?
5 man......hoewel ik er 6 moet hebben heb ik deze alvast ingezet. Een ieder die nog interesse heeft graag z.s.m. melden.
Ze gaan alvast beginnen met verzamelen van de benodigde sets.
Zodra ik meer nieuws heb meld ik me.

Guys...denk aan betaling :wink:
Regards

Terug naar “Afgeronde groupbuys”