PlayMINI uitlaten
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mmhh ok ok.. Maak mijn naam ook maar groen dan
Ik ga wel voor de gezamelijke sleuteldag op een zaterdag of zo.. Gezellig!

Ik ga wel voor de gezamelijke sleuteldag op een zaterdag of zo.. Gezellig!
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
Mooie gb , helaas voor mij nvt voor mijn r55 cooper. Wel sluit ik heel graag aan bij een sleuteldag, want dan bestel ik een bastuck eindemper. Ik ben best handig, maar een eindemper heb ik nooit gemonteerd, en lijkt me ook wel gezellig om het met een kluppie te doen : )
- Marijn
- One wheel wonder
Bericht
Hey Coen,
even 2 vraagjes:
- ik zie op de foto geen ophangpunten aan de einddemper voor de R50 zitten, zitten deze er op de te bestellen versie wel op en is het dan zonder aanpassingen te verwisselen?
- wat is het verschil tussen de middenpijp met en zonder demper ongeveer? Aangezien ik in oktober een kleine verwacht en deze ook graag in de mini mee wil nemen en wel zo dat hij/zij (nog geen idee) ook lekker door kan slapen?
Trouwens ben ik zo ie zo zeer geintresseerd, dus zet mij er maar vast in wit bij.
Groet Marijn
even 2 vraagjes:
- ik zie op de foto geen ophangpunten aan de einddemper voor de R50 zitten, zitten deze er op de te bestellen versie wel op en is het dan zonder aanpassingen te verwisselen?
- wat is het verschil tussen de middenpijp met en zonder demper ongeveer? Aangezien ik in oktober een kleine verwacht en deze ook graag in de mini mee wil nemen en wel zo dat hij/zij (nog geen idee) ook lekker door kan slapen?
Trouwens ben ik zo ie zo zeer geintresseerd, dus zet mij er maar vast in wit bij.
Groet Marijn
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ook nog douanekosten/btw bij invoer erbij?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
De demper zal zo 1 op 1 passen. (ik zal voor de zekerheid nog even checken maar weet het 99%zeker)
De uitlaat zou ik als je niet teveel herrie wilt MET middendemper nemen. Mocht je het te weinig vinden oid dan kun je altijd stukje er tussen laten lassen... een demper ertussen lassen is wat lastiger en kostbaarder.
Ik zet je erbij
Coen
Hey Marijn,Marijn schreef:Hey Coen,
even 2 vraagjes:
Groet Marijn
De demper zal zo 1 op 1 passen. (ik zal voor de zekerheid nog even checken maar weet het 99%zeker)

De uitlaat zou ik als je niet teveel herrie wilt MET middendemper nemen. Mocht je het te weinig vinden oid dan kun je altijd stukje er tussen laten lassen... een demper ertussen lassen is wat lastiger en kostbaarder.

Ik zet je erbij

Coen
Onze sponsors